2011. szeptember 15., csütörtök

"Barátnőm, Bori" sorozat 3.

Gyerkőcöm nagy Bori rajongó. Korszakai vannak és akkor hetekre rákattan egy-egy részére, amit naponta többször is fel kell olvasnom neki. Egy ideig a nagy sláger a cicás volt, aztán jött az ovis, a tanyás és a többi. Így mindig nagyon örülünk, ha újabb rész jelenik meg. Én már csak azért is, mert kívülről fújom mindegyiket, fő a változatosság. :oP
A legújabb 3 épp a napokban került a könyvesboltok polcaira.

A Bori, a balerina inkább a kislányok titkos álmait eleveníti meg, kisfiamat a tütük világa annyira nem vonzza. De sebaj, én egyből láttam magamat olyan 4-5 évesen, amikor szent meggyőződésem volt, hogy bizony balerina leszek, ha nagy leszek. (Nem jött össze.)
Ebben a részben Bori balettórákra kezd járni. Megtanul spiccelni, megtanulja a pliét, végül még szerepelni is szerepelnek egy darabban.
Az illusztráció továbbra is nagyon édes, vidám, színes és igazán csak most figyeltem meg, hogy milyen tündérien is vannak ábrázolva a gyerekek a kis mosolygós arcocskájukkal.

Emlékszem, hogy gyerekként rettentően féltem a minden évben kötelező fogorvosi vizsgálattól. Sőt, a mai napig remegve ülök be a székbe, korom ide vagy oda. A Bori a fogorvosnál nekem is jól jött volna az első vizsgálat előtt.
A kis könyvecske segítségével a gyerekek megérthetik, hogy mit csinál a fogorvos a vizsgálat során. Szerintem az egyik legnélkülözhetetlenebb rész a sorozatból. Hasznos, informatív, megnyugtató lehet a kicsiknek.


Mely kisgyerek nem álmodozik egy csúcs szuper szülinapi zsúrról, amire meghívhatja a kispajtásait? Nos, Bori 5 éves lett és bulit rendeznek neki a szülei. Hogyan készülnek rá és hogyan zajlik le? Erről szól ez a kis kötet.







Többször írtam már, hogy nagyon ajánlom a kisgyerekes szülők figyelmébe ezt a sorozatot, ismételni tudom újra csak magamat, tessék beszerezni! Szinte minden olyan témát feldolgoznak, amik a kicsiknek mindennapiak és épp ettől szórakoztatóak számukra, mert velük is megtörténik/megtörténhet. Legyen akár szó az óvoda kezdéséről, a kistesó érkezéséről, a Karácsonyról vagy a háziállatokról (fogadjuk, hogy a ti gyerkőcötök is rágja rendszeresen a fületeket egy cicáért, kutyáért, már ha még nem kapta meg). Szórakoztatóak a történetek, az illusztrációk pedig nagyon bájosak.
A Bori füzetecskék olyan könnyűek, kicsik, hogy bármely táskában beférnek. Ha utazunk, nálunk mindig landol egy-egy rész a táskában, súlya semmi, de mégis van nálunk egy mesekönyv, amit elő lehet kapni, lekötni vele a gyerkőcöt.

A Manó Könyvek gondozásában eddig 15 rész jelent meg, íme, ezek a régebbiek, lehet válogatni. :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése