2016. augusztus 8., hétfő

Ti kérdeztétek (108.)- Melyek a legvágyottabb könyvek amik még nincsenek a polcodon?

Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Tavaly a rovatfrissítéseknek köszönhetően sok kérdés érkezett hozzám, így egyenlőre ezekre fogok válaszolni. De mindezektől függetlenül ne fogjátok vissza magatokat, az utánpótlásra szükség van. ;o) Így ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Melyek a legvágyottabb könyvek amik még nincsenek a polcodon?"
(Majerné Répási Adrienn)

A legtöbb könyvmolynak szerintem nagy álma, hogy egyszer legyen egy saját kis könyvtárszobája/ könyves zuga/ olvasósarka könyvespolcokkal és egy kényelmes fotellal/ stb., én is így vagyok ezzel. Próbáltam úgy megközelíteni ezt a kérdést, hogyha lenne egy kis könyvtárszobám, mely könyveket szeretném látni a polcomon, de még nem rendelkezem velük. Akárhogy gondolkodtam, egyszerűen egy ilyen könyv se jutott az eszembe. Tán azért, mert alapjáraton nagyon kevés könyvhöz ragaszkodom. A könyvespolcaimon jönnek-mennek a könyvek. Ha még tetszett is egy történet, benne van a pakliban, hogy megválok tőle csak azért, hogy tudjak újabbat beszerezni. Nem kötődöm hozzájuk. Így igazán nincs is olyan könyv amire azt tudnám mondani, hogy még nincs meg, de mindenképp szeretném majd megvenni, hogy aztán elhelyezhessem az egyenlőre még nem létező könyvtárszobámban. :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése