2010. július 10., szombat

Bartos Erika: Bogyó és Babóca a levegőben; Bogyó és Babóca ünnepel

Mikor a könyvtárban megláttam a 2 Bogyó és Babócás könyvet, azonnal rávetettem magamat. Leültem a polcok elé a szőnyegre, próbáltam felhívni Gyerkőc figyelmét a könyvekre, de ő nagyon belemerült a sor túlsó végén lévő könyvek nézegetésébe, így egyedül lapozgattam át őket.
Nagyon szeretem Bartos Erika rajzait, verseit, meséit, Gyerkőc egyelőre csak a verseiért van oda, a meséi még nem kötik le annyira, mint pl. a rövidebb történetű Boribon mesék.

A Bogyó és Babóca a levegőben c. könyvben 2 mesét olvashatunk.
A papírsárkányokban Bogyó és Babóca papírsárkányt készít, de a nagy szél felkapja őket is, és elrepülnek a papírsárkánnyal együtt.
Közben csatlakoznak hozzájuk a barátaik is, akik próbálják megmenteni őket.
A Boszorkányokban pedig megijeszti őket a boszorkányoknak öltözött Pihe és Baltazár. Bogyó és Babóca pedig visszavág. ;o)

Tartalom: 5
Megjelenés: első kiadás 2005.

A Bogyó és Babóca ünnepelben olvashatunk Sün Soma születésnapjáról (vajon milyen ajándéknak örülne Sün Soma a születésnapjára?) és A bicikliről, amit a Százlábú ajándékoz Bogyónak és Babócának, de összevesznek rajta. Persze a történet végére, szent lesz a béke. ;o)

Tartalom: 5
Megjelenés: 2009.


Még az írónőtől:
Dotti kalandjai
Zénó a Zorix bolygón
Zsákbamacska; Százlábú

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése