2010. július 21., szerda

Díjat kaptam Francicától, Fiorellától és Minától. :o) Köszönöm szépen nekik még egyszer!


Szabályok:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Akiknek tovább adnám: Mónika, Szanik, Nixy, koalány, Móni, Nima, Lobo.

A 7 dolog pedig, csak hogy a könyveknél maradjunk:
- az első könyv, amit olvastam és nem kötelező volt, az egy delfin könyv volt, egy robotról szólt, és még mindig nem jut eszembe a címe. :oS
- nagyon szeretem Lőrincz L. László könyveit. Bár inkább a régebbieket.
- amikor Az ember tragédiáját először olvastam (kötelező olvasmány 11.-ben) épp bárányhimlőztem otthon.
- kiskoromban az egyik kedvenc filmem az Elfújta a szél volt. Könyvben még annál is jobban tetszett.
- Imádom az Anna Kareninát.
- És nem szeretem A Mester és a Margaritát.
- Írásbeli érettségin anno Adyról írtam, szóbelizni meg Aranyból szóbeliztem. 4-est kaptam. ;o)

És meseanyu is feldobta a labdát. Igaz, 5 embernek kéne tovább dobnom, de én a fenti 7 blogger ajánlására lennék kíváncsi.

Feladat: írjál ki tíz plusz egy könyvet, amiket te már olvastál, de ajánlanád a többieknek. Nevezz meg öt bloggert, akinek kíváncsi vagy a véleményére, linkeld be őket, és hagyj nekik üzenetet a blogjukban. jó olvasást.

És akkor az én ajánlásaim. Elég vegyes a lista. Amiket jónak tartok és így hirtelen eszembe jutottak:
1. Leon Uris: Exodus
2. Alexandre Dumas: Monte Cristo grófja
3. Madách Imre: Az ember tragédiája
4. Lőrincz L. László: A kicsik
5. Rebecca Eckler: Felcsináltak!
6. Audrey Niffenegger: Az időutazó felesége
7. Guillaume Musso: Ott leszel?
8. Gaál Viktor: Varázserdő
9. Lisa See: Hóvirág és a titkos legyező
10. Margaret Mitchell: Elfújta a szél
+1 Takami Kósun: Battle Royale

6 megjegyzés: