2019. október 14., hétfő

Liane Moriarty: A ​férjem valamit titkol

Eredeti címe: The Husband's Secret (2013.)
Kiadta: Pioneer Books (2014.)
Oldalszám: 394
Forrás: saját
Értékelésem:
A Hatalmas kis hazugságok után nem volt kérdéses, hogy fogok-e olvasni még az írónőtől. Végül ez a könyve került a kezeim közé leghamarabb.

Amit azonnal megemlítenék, hogy rettentően tetszik a borító. Szépek a színek, lágy, nőies és megsúgom, nem véletlenül szerepel a borító közepén egy boríték.

A férjem valamit titkol. Ebből sok jó nem sülhet ki, de nézzük akkor a történetet.
Van egy tökéletesnek tűnő házasság. Minden csili-vili, boldogság a köbön. De egy napon a feleség egy levélre bukkan, amit a férje írt régebben és elrejtett előle. A lényeg, hogy bevallott benne egy régi titkot. És erről a titokról, ennek a felgöngyölítéséről szól a könyv.
Egyrészt.
Másrészt viszont 3 szálon fut a történet és a fent említett ezek közül csak az egyik. Egybefonódnak a szálak a történet végére, mindig mindennek oka van alapon. 

Tetszett a váltott nézőpont, Cecilia került hozzám a legközelebb. Olvasmányos, izgalmas volt a történet, de a végével egyáltalán nem vagyok kibékülve. Olyan fordulat volt, amit igazán még így fél évvel a könyv olvasása után se tudok helyretenni magamban. Miért kellett? Mi értelme volt? Ezért is adtam végül 4 csillagot. 
 
"Az emberek túlbecsülik az őszinteség értékét. Higgy nekem!"
 
Hosszabban sajnos nem tudok írni erről a könyvről, abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy nem emlékszem már rá túl részletesen. Nem szoktam várni fél évet az olvasás után a bejegyzések megírásával. Azonnal se szoktam nekiesni, de azért igyekszem 1 hónapon belül a piszkozatot elkészíteni, amíg friss még az emlék. Ennél a könyvnél viszont bekövetkezett az, amiről azt hittem sose fog: elfelejtettem, hogy olvastam és a molyon vettem észre, hogy hoppá, ez is megvolt, de írni még nem írtam róla. Fél év eltelt és annyira élénken nem él már bennem a történet, de nyomot szerettem volna hagyni róla a blogon. 😃
Ettől függetlenül nagyon ajánlom a figyelmetekbe, az írónő munkásságra nagyon oda kell figyelni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése