2018. május 11., péntek

moly-os Book Tag

Forrás
Mániám, hogy a molyon könyvjelzőzöm azokat a Book Tag-eket, melyeket egyszer szeretnék én is megcsinálni. Így ma pl. egy 2016-os karc alapján jött meg a kedvem az egyik kitöltéséhez. 

Nem szoktál „tengeri beteg” lenni a kocsiban való olvasástól? 
Nem. 😊 Bár hozzá kell tenni, hogy ritkán olvasok autózás közben, mert szeretek inkább az ablakon kifelé nézelődni. Főleg, ha olyan utakon járunk, amerre még nem voltam.

Melyik író stílusa tetszik a legjobban, és miért?  
Hm, erre nagyon nehéz válaszolni, mert attól függ, hogy milyen műfajú könyvről van szó. Ha pl. a romantikus könyveket nézzük, akkor Julia Quinn stílusa tetszik a legjobban. Ha mondjuk csajos történetekről van szó, akkor kedvelem Rachel Gibson stílusát. Ha krimiről, akkor Nesboet. stb.

Harry Potter vagy Alkonyat? 
Harry Potter! 

Van könyves táskád?
Sajnos nincs, már rég óta vadászom az igazira, de egyszerűen nem találtam még meg. Lehet, hogy inkább megvarrom majd magamnak. 😂

Meg szoktad szagolni a könyveket? 
Nem mondhatnám. vagy legalábbis nagyon ritkán.

Melyik könyved imádtad, miközben olvastad, de aztán rájöttél, hogy mégsem annyira jó? 
A Szürke 50 árnyalatát. Mondjuk az imádtam kicsit erős jelző rá, de tetszett, beszippantott. Aztán mikor befejeztem, akkor ébredtem fel a kábulatomból és állt össze a kép bennem. 

Vannak vicces könyves történeteid gyermekkorodból?
Nem, egyre sem emlékszem.

Melyik a legvékonyabb könyv a polcodon?  
A kviddics évszázadai. 64 oldal.

Melyik a legvastagabb könyv a polcodon? 
Tán a Szitakötő borostyánban. 990 oldal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése