2018. május 22., kedd

Én is jártam a Könyvfesztiválon ... és nem dobtam hátast tőle

Forrás
Már évek óta terveztem, hogy elmegyek az adott Könyvfesztiválra, de mindig összejött valami. 
⛤ vagy a rossz idő tántorított el
⛤ vagy más program volt
⛤ vagy terhes voltam és nem akartam nagy hassal tömegben vegyülni
Szóval évek óta közbejött valami. Idén is terveztem, de nem mertem elkiabálni, hogy össze is fog jönni, hisz van egy 9 évesem és egy akkor 8 hónaposom, bármi közbejöhetett volna. Hétköznapi látogatás ki volt zárva, a férjem dolgozott, én meg nem szándékoztam egyedül Pestre menni. Szombat munkanap volt, maradt a Vasárnap és ráadásul már reggel is látni lehetett, hogy igazán szép idő lesz. Így jött a döntés
✓ szép idő lesz
✓ nincs más program
✓ nem vagyok már terhes
Úgyhogy uccu neki. Megbeszéltük, hogy először a Könyvfesztiválon kezdünk, utána elmegyünk a Csúszdaparkba a gyerekekkel, hogy ők is élvezzék a kiruccanást, ne csak az Anya.

Olyan 11 óra körül érkeztünk meg, miután nagy nehezen sikerült leparkolnunk a Világ végén. Természetesen már rengetegen voltak a parkban és az épületekben is. Először a D épületben kezdtünk és legnagyobb döbbenetünkre hatalmas sor volt az ajtónál és nem nagyon haladt. Meg is ijedtem hirtelen, hogy b.sszus, ilyen sokan vannak bent? Akkor inkább hazamegyünk! Aztán kiderült, hogy épp dedikált Csukás István. Szóval bementünk mellettük, de rendesen tömeg volt bent is.

Lehet, hogy azért nem tudtam kellőképpen élvezni a rendezvényt, mert a babakocsival bravúrkodnom kellett a tömegben, nehogy eltiporjak valakit vagy épp nehogy valaki ráessen a Kicsire, közben félszemmel követni a Nagyot, hogy nehogy a tömeg elsodorja, lemaradjon valahol és elveszítem. Ez az elhagyom a gyereket nálam amúgy is nagy para, mert engem 3-4 évesen elveszítettek egy boltban a szüleim. 😅 Szóval hatalmas tömeg volt bent, több dedikálás is folyt. Bevallom, hogy volt olyan szerző, akiről azt se tudtam mi fán terem.
Nem tudtam minden standnál megállni és nézelődni, egyszerűen lehetetlen volt babakocsival közlekedni bent és ez bizony rányomta a bélyeget a hangulatomra.

Nem nagyon terveztem, hogy felvásárlom a Könyvfesztivált, de azért pár könyvre való zsebpénzzel érkeztem. Beterveztem, hogy megveszem az Alexandra bestseller boxát és könyves Zsákbamacskát is veszek. Ennek ellenére egyetlen dolgot vettem csak: egy pohár meggysört, de az a nagy melegben isteni volt!
Az Alexandra boxából már egy db se volt, mikor odaérkeztem.
Zsákbamacskázni se nagyon lehet velem, mert amint elolvastam a kis ajánlókat a könyveken, naná, hogy nekiálltam nyomogatni a telefonomat, hogy melyik könyv is lapul a papír alatt. És szomorúan nyugtáztam, hogy vagy egy sorozat első része (akkor már meg kell venni a többit is, ha tetszett ugyebár) vagy régebbi könyvekről van szó. Nyilván készletkisöprést tartott az Alexandra, Maxim is ilyen téren. A Könyvmolyképzőnél is volt, ha jól láttam, de oda esélytelen volt eljutnom, annyi ember volt a standjuknál. 

Úgyhogy én nem dobtam hátast az egésztől, de ismétlem, lehet, hogy ez azért volt, mert nem egyedül mentem, hanem családostul. 
Láttam a programfüzetet, szuper programok voltak, dedikálások, én egyiken se vettem részt.
Tetszett az ingyen kávé, az ingyen gumicukor, a sok ingyenes újság, prospektus. Összességében akinek volt ideje bóklászni, biztos remekül érezte magát.
Lehet, hogy jövőre család nélkül megyek én is, ha megyek. 😋

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése