2017. július 21., péntek

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 29.

Forrás
Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.
A mostani könyvajánló ENNEK a bejegyzésnek köszönhetően futott be hozzám.

Kedves Niki!

Anthony Ryantől ajánlanám neked A vér énekét. Zseniálisan van minden felépítve benne, a jellemábrázolás kiváló, a fordulatok csavarosak, a történet részletgazdag, minden annyira élő és a főszereplőt nem lehet nem imádni. Én már az első oldalon belé szerettem. Vaelin meséli el benne a szívfájdító, fájdalommal, bánattal, izgalommal teli történetét, azt a szörnyű 20 évet, ami alatt olyan emberré vált, aki soha nem akart lenni. Nem egy könnyed olvasmány, hanem megrázó, felkavaró. De pont ettől jó. Nem lehet benne csalódni. 

Üdv: Orbán Erzsébet 


Kedves Erzsébet!

Most nagyon zavarban érzem magamat, de bizony még nem hallottam, nem olvastam erről a könyvről, de mindenképp utána nézek majd. ;o) Köszönöm az ajánlót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése