2017. április 27., csütörtök

Courtney Milan: A hercegné háborúja

Eredeti címe: The Duchess War
Kiadta: GABO (2016.)
Oldalszám: 388
Forrás: könyvtár
Értékelésem: 4

Sinister fivérek 1. 

A fülszöveg

„Néha a szerelem csak véletlen.
Ám ez esetben: taktika.
Minerva Lane csöndes, szemüveges nebáncsvirág, és mindent elkövet azért, hogy észrevétlenül meghúzódhasson a sarokban. Amikor legutóbb a figyelem középpontjába került, csúnyán megjárta – olyan csúnyán, hogy nevet változtatott, és elmenekült botrányos múltja elől. Lehet, hogy nem a nebáncsvirág a legpompásabb növény, de legalább nem szakítják le. Ezért amikor egy jóképű herceg érkezik a városba, a legkevésbé sem szeretné felhívni magára a figyelmét.
Ám végül pontosan ez történik.
Mert Robert Blaisdellt, Clermont hercegét nem lehet lóvá tenni. Amikor Minnie kitalálja, hogy a férfi miben mesterkedik, a herceg azonnal rájön, hogy a csöndesség és a szemüveg mögött valami egészen különleges dolog rejtőzik. Elhatározza, hogy felfedi a lány titkait. Ám ezúttal kiderül, hogy egy szégyenlős hajadon képes keresztülhúzni minden számítását…”

Hogy tetszett?

Igazából nem is tudom már, hogy végül miért emeltem le ezt a könyvet a könyvtár polcáról, mi tette fel az i-re a pontot, de nem csalódtam magamban, nem volt rossz választás. Aranyos kis történelmi romantikus tingli-tangli, egy kis semmiség, amit jó volt olvasni, kellemes volt, de már másnapra el is felejtettem, hogy miről szólt, miután befejeztem.
Kedveltem Minervat, bár teljesen más titokra számítottam vele kapcsolatban, mint ami végül kiderült.

„A nevem Wilhelmina Pursling, de szólítson csak Hellnek, a pokolba is.” 

De kedveltem Robertet is, ami ritkaság, mert többnyire a romantikus történetekben a pasik fajankók, de őt nem találtam annak. Vagy csak egy kicsit. Néha.

 „Elérkezett a pillanat, hogy kitárja a szárnyát, miközben a föld felé zuhan. Ha meg sem próbálja, a talaj egyre csak közeledik.” 

Aranyos volt a történetük, kellemes, de nagy extra nem volt benne.
Hogy el fogom-e olvasni a második részt majd? Kapkodni biztos nem fogok vele, ugyanolyan hirtelen felindulás lesz az elolvasása szerintem, mint amilyen hirtelen felindulás volt ennek a résznek az elolvasása is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése