2016. szeptember 25., vasárnap

Augusztusi összefoglaló

A költözködésre való felkészülés, majd maga a költözködés és a kipakolás miatt bizony jól megcsúsztam a havi összefoglalóval. Lassan a szeptemberinek lesz itt az ideje, de én most még csak az augusztusival jövök. :o) Viszont visszaemlékezve milyen klassz is volt az a hónap! Jó idő, nyaralás! Most meg ha kinézek az ablakon, elég borús, őszi időt látok, kedvem sincs kilépni az utcára. :o(

Rovatok

A Ti kérdeztétek keretén belül válaszoltam azokra a kérdésekre, hogy Vannak kiadók, akik könyveit elvből jobban/kevésbé szeretem, mint a többi kiadóét, Mi volt a legkülönösebb hely/helyzet, amikor nagyon nem oda illőnek tűnt könyvet ragadni, én mégis olvastam, Mely könyvem a legbecsesebb és miért, Melyek a legvágyottabb könyvek amik még nincsenek a polcomon, Egy hónap alatt mennyi könyvet olvasok el körülbelül.
A Kitekintő, az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! is frissült a hónapban, valamint jöttem a Hamupipőke-filmmel is.

Könyvek

Tartottam a júliusi "szintet", ugyanúgy 7 könyvről olvashattatok az oldalon, bár most nem csak 5 és 4 csillagokat osztogattam, sőt, a 7 olvasmányból 4-en 3 csillagot kaptak. :o(
Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót
B. A. Paris: Zárt ajtók mögött
Donna MacMeans: Nászéjszaka
Kylie Scott: Lick – Taktus
Borsa Brown: Az Arab
Debra Driza: Mila 2.0
Lucy Atkins: A hiányzó láncszem

Blogélet és statisztika

Statisztikával nem tudok már jönni, hisz nem a valós adatokat tudnám nektek most megmutatni.
Ami a blogéletet illeti, túl nagy extra nem történt augusztusban. Tartott Az idei nyár kedvenc olvasmánya nyereményjáték, melynek a nyertesét szeptember elején sorsoltam ki.
Tudjátok az Instagramon is megtalálható vagyok (nikikonyvesem), ahol 3 képet osztottam meg, de itt most csak kettőt mutatok meg. ;o) Jártunk a Fővárosi Állatkertben, valamint még júniusban (ha jól rémlik) a Fővárosi Nagycirkuszban is, ahol az Atlantisz gyermekei c. előadást néztük meg. Csodálatos volt, teljesen elvarázsolt!


Könyvesem Niki (@nikikonyvesem) által közzétett fénykép,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése