2016. szeptember 21., szerda

Moly Book Tag

Forrás
Deszy blogján láttam ezt a Book Taget és mivel nem olyan rég ünnepeltem a 7. moly.hu-s születésnapomat, gondoltam, hogy én is kitöltöm. ;o)
(A bejegyzés egy ideje piszkozatban hevert, így nem friss!)

1. Melyik könyvet jelölted be utoljára olvasottként?

Bevallom őszintén, hogy többnyire fáziskésésekkel jelölöm a könyveimet a molyon. Van, hogy már jóval korábban elkezdtem olvasni egy adott könyvet, mint ahogy felvettem vagy épp már rég befejeztem, mire rákattintok, hogy Befejeztem.
De legutoljára Paige McKenzie: Sunshine – Megkísértését vettem fel.

2. Mi az aktuális olvasmányként bejelölt könyved?

Jelenleg 4 könyvem van bejelölve aktuális olvasmánynak, de igazából ebből csak 2-t olvasok párhuzamosan ténylegesen is.
Paige McKenzie: Sunshine – Megkísértés: igazából már napok óta befejeztem, de még mindig nem vettem le a polcomról. (Mondom, hogy fáziskésésekben vagyok.)
Paulo Coelho: Házasságtörés: nyögve nyelősen, de olvasgatom. Néha szeretek szenvedni és már csak azért is végigvergődöm egy könyvön, még ha nem is tetszik, mert bennem van a remény, hátha lesz benne egy olyan pont, amikor elkezdem falni. (Aztán persze van, amikor nem akarok szenvedni és zokszó nélkül hagyom félbe az aktuális olvasmányomat, de a Házasságtörés most nem ilyen lesz.)
Mary E. Pearson: Az árulás szíve: könyvtári példány és hamarosan vissza kell vinnem, így igyekszem sietni vele. ;o) Vagyis ténylegesen ezt a könyvet olvasom elsősorban jelenleg.
Ka Hancock: Üvegszilánkon táncolni: május vége óta van fenn a polcomon, de azóta is kb. a 30. oldal körül tarthatok. Ez nem azért van így, mert rossz lenne, hanem egyszerűen amikor olvasom összeszorul a torkom és úgy érzem, hogy nem kapok rendesen levegőt. Szeretném befejezni az olvasását, de úgy tűnik, hogy lassan fogok haladni vele.

3. Milyen könyvet adtál hozzá utoljára a várólistádra?

Az oldalon csak a Kívánságlistát használom, a Várólistát nem, így mindent oda pakolok, amit egyszer szeretnék elolvasni. Legutoljára egy mesekönyvet tettem a listámra, méghozzá Anna Herzog: Anya hasában c. könyvecskéjét.

4. Milyen könyvet tervezel legközelebb elolvasni?

Ha befejeztem Az árulás szívét és a Házasságtörést, akkor az Arctalan szerelmet terveztem be. Nagyon sokan dicsérik, így bízom abban, hogy nekem is el fogja nyerni a tetszésemet.

5. Használod a csillagozós értékelési rendszert?

Igen, mindig értékelem csillaggal és szövegesen is az olvasmányaimat. Sőt, van olyan is, amikor nincs kedvem blogbejegyzést írni az adott könyvről (többnyire azért, mert vagy félbehagytam mert annyira nem tetszett vagy átrágtam magamat rajta, de az eredmény ugyanaz lett) és akkor csak a molyos értékelésemet osztom meg itt is.

6. Részt veszel-e valamilyen kihíváson?

Nem nagyon szoktam aktívkodni a molyon kihívások terén, de idénre 3-at bevállaltam.
Az egyik a Csökkentsd a várólistádat 2016, amivel egyenlőre nem állok olyan rosszul, mert a 12-ből 5 könyvet elolvastam már. Bár ha belegondolok, hogy már az év második fele van, hát lehet, hogy még se állok olyan jól. :oP
A másik az Olvassuk el 2014 kedvenc könyveit, melyet sikeresen teljesítettem is.
A harmadik pedig a Gyereknek lenni jó, melyet szintén sikerült már teljesítenem.

7. Használod a kívánságlistát?

A 3. kérdésnél kifejtettem a szituációmat.

8. Milyen könyvet fogsz venni legközelebb?

Ó, ezt nálam sose lehet tudni! :oD Lehet, hogy pont olyat, amiről addig még csak nem is hallottam vagy olyat, melynek a beszerzése nem a Kívánságlistám élén szerepelt, szóval nálam sose lehet tudni. :oD

9. Van kedvenc idézeted? Melyik idézetet kedvencelted utoljára?

Fogalmam sincs, hogy mely idézetet kedvenceltem utoljára. Jó lenne egy ilyen funkció, hogy utána tudjak nézni. :oP

10. Kik a kedvenc szerzőid?

Erre nem is olyan egyszerű válaszolni, mert több olyan szerző is van, akiktől csak 1 könyvet olvastam eddig, így nehéz lenne azt mondani, hogy kedvenc szerző, mert ahhoz több tapasztalat kellene vele kapcsolatban annak ellenére, hogy imádtam a történetét. De azok közül, akiktől több könyvet is olvastam már és kedvencnek minősülnek: Susan Elizabeth Phillips, Julia Quinn, J.K.Rowling, A. Dumas, J. Benzoni, Timo Parvela, Lőrincz L. László. Más így hirtelen nem jut eszembe.

11. Csatlakoztál valamilyen zónához?

Néhányhoz igen. ;o) Pl.: Megjelenésre várva, Mennyei Manna, avagy mi kerül egy molyoló tányérjára?, Nyerj könyvet!. Ha a teljes listára kíváncsiak lennétek, akkor ITT megnézhetitek őket.

12. Min változtatnál a moly.hu oldalán?

Most jól jött volna, ha vissza tudom nézni, hogy mely idézetet kedvenceltem utoljára.

13. Vásároltál már könyvet Molytól?

Rendszeresen adok el könyveket az oldalon illetve veszek, ha rábukkanok olyanra, amit nagyon szeretnék megkaparintani magamnak. :o) Eddig csak pozitív tapasztalataim vannak a vásárlások terén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése