2013. augusztus 18., vasárnap

Albert kekszes süti

Mi sül a sütőben? 11.

A rovatról ITT olvashattok bővebben!

Sokáig, ha megláttam ezt a receptet, azonnal átlapoztam. Keksz és kakaós krém? Csak ennyi? Milyen süti már ez?
Aztán végül úgy alakult, hogy apósomék nálunk nyaraltak pár napot. Nagyon édesszájú, ha saját cukrászdám lenne, ott se lehetne elég sütemény számára, mert minden mennyiségben jöhet neki. Kellett valami édes, finom és gyors süti. Ekkor jutott eszembe az Albert kekszes süti. Gyorsan rákerestem a neten, majd elrohantam a boltba a hozzávalókért és nekiálltam.
Az eredmény? Fantasztikus siker! Pedig eskü, jól sütök, mindenféle újdonsággal, kacifántos recepttel próbálkozni szoktam, ritkán fog ki rajtam bármi is. Ez a recept nagyon egyszerű, de ugyanakkora sikert értem el vele, mint az órák alatt összehozott remekekkel. Próbáljátok ki, megéri!
A receptet megtaláljátok ITT. Ami lényeges: tényleg addig pihenjen a hűtőben, amíg meg nem puhul teljesen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése