2013. február 14., csütörtök

Mi az a 10 dolog, ami eszedbe jut a téllel kapcsolatban?

Kérdezz! Felelek! (37.)

Már kérdeztem az ősszel kapcsolatosan, most jöjjön a tél.

Mi az a 10 dolog, ami eszedbe jut a téllel kapcsolatban?

forrás: weheartit.com
hó: szeretem. Szeretem nézni a meleg lakásból amikor esik, szeretek kinn lenni amikor rám hull. Szeretek a szűz hóban én lenni az első, akinek a lábnyoma meglátszik. Szeretem megfogni, szeretem ahogy ropog, szeretem a fehérségét, szeretem úgy, ahogy van.
jég: utálom. Ha jég, akkor tuti kicsúszik a lábam alól a talaj. Nincs is utálatosabb dolog, mint málhás szamárként hazamenni a boltból és dobni egy hátast.
hideg: ezt se szeretem. Nyári lány vagyok, nekem napsütés és meleg kell!
Karácsony: miután véget ér a nyár, már kezdem is a Karácsonyt várni. :o) Imádom ezt az ünnepet, gyerekkorom óta a kedvencem.
Mikulásos filmek, mesék: még a csapból is Karácsony előtt az ilyen filmek, mesék folynak, de én nagyon szeretem.
Reszkessetek betörők!: ha tél, akkor naná, hogy valamelyik csatornán vagy a Reszkessetek betörőket vagy a Sisit fogják adni vagy is/is. Nekem mindegy, imádom mind a kettőt.
forró csoki: érdekes módon nem szoktam sok forró csokit inni, de ha tél, akkor mégis azonnal egy gőzölgő csészével jelenik meg a szemeim előtt.
fűtésszámla: csak hogy valami csúnyaság is legyen a dologban.
latyak: nem szeretem. Nagyon nem. A jég és a fűtésszámla után ez a 3. legutálatosabb dolog a télben.
meleg takaró: nincs is jobb bebugyolálni magamat esténként a kedvenc takarómba, bevackolódni a fotelba és csak olvasni. Ez hozzátartozik ehhez az évszakhoz. ;o)

Amúgy összességében szeretem a telet, de a Karácsony után tőlem jöhetne a tavasz. :oP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése