2012. szeptember 4., kedd

A Geopen Könyvkiadó egyik őszi újdonsága

Eredeti címe: Cirkeln
Kiadja: Geopen Könyvkiadó
Oldalszám: 600
Ára: 3490 Ft
Sorozat: "A kör" trilógia
A Geopen Könyvkiadó ősszel 2 ifjúsági regénnyel is jelentkezik, ma A kört szeretném nektek egy kicsit bemutatni.

Nézzük akkor a fülszöveget: "Engelsfors apró, festői kis város Svédországban. Az itteni középiskola elsősei között van hat lány, akik különböznek a többiektől. Semmi közös nincs bennük, csupán az, hogy mindegyikükben természetfeletti erő lakozik.
Épp hogy elkezdődött a tanév, amikor egy halott lányt találnak a suli egyik mosdójában. Mindenki öngyilkosságra gyanakszik, kivéve a hat lányt. Egyedül ők sejtik az igazságot.
Egyik éjjel, amikor a hold kísérteties vörös színre festi az eget, a lányok találkoznak a parkban. Maguk sem értik, mi vezette őket oda, csak azt tudják, szükségük van egymásra a túléléshez. Boszorkányok lettek. Egy ősi prófécia szerint kiválasztottak.
A rejtélyes gyilkosság óta a gimiben már élet vagy halál a tét. És a lányoknak még sok mindent meg kell tanulniuk saját erejükről is. Pedig fogytán az idő, mert valami vadászik rájuk, és ha nem találják meg, nem pusztítják el az ismeretlent, akkor ők halnak meg…
Kiállhatatlan szülők, iskolai gondok, barátság, szerelem, varázslat és halál tölti be az ifjúsági regénytrilógia első kötetének lapjait."

Lehetőségem nyílt elolvasni a kiadó jóvoltából az első 140 oldalt, igaz, még szerkezetlen, nyers és nem végleges állapotában.
Az első pár oldal kicsit összezavart, idő kellett amíg minden kocka a helyére került, a neveket hozzá tudtam végre rendelni az arcokhoz, kezdtem kapizsgálni az egészet. Egy kis fejetlenséget éreztem az elején, ugyanakkor nagyon gyorsan sikerült magába szippantania.
Borzongató hangulata van, ködös, sötét. Úgy éreztem magamat az olvasása során, mint amikor nézek egy jó horror filmet, már előre hallani lehet a baljóslatú zenét, emelkedik a pulzus, mert érzed, hogy a bokorból mindjárt előugrik valami, de vajon mi lesz az? Ezt a fajta borzongást éreztem az olvasása során.
Mivel csak 140 oldalhoz volt sajnos szerencsém és pont akkor ért véget, amikor igazán beindult volna a cselekmény, sokat elárulni nem tudok a könyvről, de azt igen, hogy izgalmas lesz és én nagyon kíváncsi vagyok rá.

Várhatóan október 25-én jelenik meg és elkészült a magyar trailer is hozzá, ami szerintem a hangulatot nagyon jól vissza tudta adni:


A kiadó benevezte a videót a prae videópályázatra, így ha tetszik nektek, akkor szavazzatok rá! Minden szavazat számít, főleg ahogy láttam a jelenlegi állást, szóval hajrá!
A szavazás menete:
  1. Like-old az alábbi oldalt: https://www.facebook.com/praehu?sk=app_408204219241311
  2. Engedélyezd az alkalmazást.
  3. Keresd ki a listából a fenti videót (Mats Strandberg és Sara Bergmark Elfgren könyvét "a Kör"-t), adj neki egy pipát.
  4. Majd legalul van egy olyan gomb, hogy "Beküldés" és mehet is. 

Pár napon belül pedig jövök a Vérbe öltözött Anna előzetesével, A rémálmok lányával.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése