2012. március 20., kedd

Top10 Tuesday (1.) - Leg-leg-leg

A 3. olyan rovat, amire külföldi blogokban találtam és nagyon megtetszett, az a Top10 Tuesday. A kitalálója The Broke and the Bookish blog, a lényege pedig az, hogy minden Kedden, megadott kritérium szerint egy Top10-es listát kell összeállítani könyvekből. Majd a közzé tett bejegyzésedet linkelni az ötletet adó blog aktuális bejegyzéséhez, ami jelen esetben EZ lenne.
Íme akkor az erre a hétre feladott lista:

Top10 könyv, amit tavasszal szeretnél elolvasni. 

Nos, már az első Top10 Keddemnél rághattam a szám szélét, nem olyan egyszerű csak 10-et kiemelni. ;o)

1. Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4.- ez nagy eséllyel tuti össze fog jönni, mivel lassan végzek a 3. résszel
2. Herta Müller: Lélegzethinta- 2009-ben Irodalmi Nobel-díjat kapott, így még szép, hogy kíváncsi vagyok arra, milyen az a történet ami kiérdemelte ezt
3. Michelle Moran: Nefertiti- ahhoz képest, hogy a könyv 2010-ben jelent meg magyarul, eddig nem nagyon hallottam róla, viszont érdekesnek tűnik a fülszöveg alapján
4. Marina és Szergej Gyacsenko: Alekszandra és a teremtés növendékei- erről a könyvről tavaly sok jót olvastam, így kíváncsi vagyok nekem is el fogja-e nyerni a tetszésemet
5. Kate Furnivall: Lydia titka- bár inkább negatív véleményekbe botlottam róla, de Az orosz szerető után mégis nagyon kíváncsi vagyok Lydia életének folytatására
6. Lisa Lutz: Spellman nyomozóiroda- azt hiszem fenn van a Várólistacsökkentő listámon, nem ártana azzal is haladni
7. George R. R. Martin: Trónok harca- igaz, hogy hamarosan látni lehet a sorozat második szériáját, de könyvben még az elsőt se olvastam. Filmben nagyon tetszett, így kihagyhatatlannak tartom.
8. David Safier: Jézus szeret engem- a Pocsék karma tetszett, kíváncsi vagyok a szerzőnek az újabb regényére is
9. Cassandra Clare: Bukott angyalok városa- mert ő a következő a sorban
10. Kelley Armstrong: Az ébredés- az első rész után kíváncsi vagyok a folytatásra is
Ó és tudnék még sorolni. ;o)

ITT pedig böngészgethettek a hazai könyves bloggerek Top5- Top10-es bejegyzéseik közül!

2 megjegyzés:

  1. Sok jónak tűnő könyvet szedtél össze. :) A Spellman nyomozóirodával kapcsolatos véleményedre vagyok a legkíváncsibb közülük, szóval vedd előre a sorban légyszi! ;)

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem majd. :oP Most A Szent Johanna gimire cuppantam rá. Tegnap este befaltam a 3. részét, ma már neki is kezdtem a 4.-nek, így a 10-es listáról 1 könyv már tuti meglesz. :o)

    VálaszTörlés