2019. november 11., hétfő

Jodi Ellen Malpas: Ez ​vagyok

Eredeti címe: All I Am
Kiadta: Művelt Nép (2017.)
Oldalszám: 190
Forrás: saját
Értékelésem:
Épp a Balatonra készültünk leugrani - még a nyáron -, amikor szomorúan konstatáltam, hogy alig van még nem olvasott könyvem itthon és még a könyvtár is a nyári szabadságát tölti. Így elkezdtem szemezgetni a megmaradt olvasatlan könyveim között. A lényeg az volt számomra, hogy ne legyen túl vastag (nem volt kedvem cipelni még azt is), lehetőleg romantikus legyen, olyan kis könnyed sztori, ami strandoláshoz, napozáshoz tökéletes. Ekkor akadtam rá az éjjeliszekrényem alsó polcán erre a könyvre, ami a tavaly júliusi TABOOX Reader doboz egyik tartalma volt. 
Nem olvastam a sorozatot, de a fülszöveg azt írta, hogy önálló kötetként is élvezhető, romantikusnak tűnt és csak 190 oldal, tökéletes volt egy 2 órás autós útra és egy kis lazulásra a Balaton parton, már amennyire két gyerek mellett ez lehet. 😅

Már az odafelé vezető úton elkezdtem olvasni és megmondom őszintén, hamar azon kaptam magamat az erotikus jeleneteknél, hogy kényelmetlenül fészkelődöm az ülésben. Na de most senki fantáziája ne lóduljon meg, egyszerű csak az a szitu lépett nálam életbe, amikor pajkosat olvasol és úgy érzed, hogy ezt mindenki látja rajtad - mondjuk a villamoson - és emiatt zavarban vagy. Szeretnéd elrejteni a borítóját, ha sokat sejtető vagy épp szeretnéd becsukni a könyvet, nehogy valaki a fejed fölött beleolvasson és megtudja mi történik a lapokon. Szóval kicsit zavarban éreztem magamat, hogy ilyen szinten forró ágyjelenetről olvasok a mellettem ülő férjem, és a hátam mögött ülő gyerekeim "előtt". De azért hamar túltettem magamat ezen, mert érdekelt a szitu, pedig a könyv cselekménye olyan egyszerű, mint az 1X1.

Na szóval, adva van Drew. Akik olvasták a sorozatot, biztos ismerős nekik, nekem ismeretlen volt. Harmincas pasi, klubbot vezet, ingatlancége van és van egy kislánya. Párkapcsolatra nincs szüksége, na meg minden nő k.rva véleménye szerint. Ezt így nem mondja ki, de ezt sugallja.
Aztán ott van Raya, aki egyszer felbukkan ebben a fura klubban. Miért fura? Röviden, van itt minden, amit a kliens szeretne. Kikötözés, fenékpacsi, stb. 
A lényeg, hogy Drew és Raya összeakad egy menetre és valami fellobban köztük. De a pasi szerint ez nem olyan egyszerű, mert ő nem lehet szerelmes és amúgy is ott van a lánya.

"– Valami elképesztően furcsa dolog történt velem – vágtam egyenest a közepébe.
– Hogy érted, hogy furcsa?
– Azt hiszem, szeretkeztem egy nővel."

Mint ahogy írtam is, a cselekmény nagyon egyszerű, kicsit bugyuta is. Pasi az alfahím, ő sose lesz szerelmes, aztán belezúg a csajba és mindenféle f.szságot kitalál, csak hogy elmenekülhessen. Ez a része eléggé gáz volt, számomra értelmetlen, lappocsékolás. Értem én, hogy nem akar a lányának minden csajt bemutatni, akit megdönget, na de senkivel se került még úgy kapcsoltba, mint Rayaval. Minek akkor hazudni, tagadni, kerülni?

A történet egyetlen erőssége az ágyjelenet. Ez van. Azt f.szán leírta az írónő. Amúgy meg sablonos, közepes sztori, de szerethető karakterekkel. Akiket néha nem lehet megérteni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése