2018. augusztus 27., hétfő

TABOOX Reader - júliusi doboz

Kövess Instán is!
Ég a fejem rendesen, hogy ekkora csúszással osztom meg a TABOOX júliusi Reader dobozát. Mondhatom, hogy azért csúsztam ennyire, mert ugyebár ott volt a költözés, ráadásul hamarabb kötötték ki a lakásból a netet, aztán a házban idő volt, amíg bekötötték az újat és a minősége se volt olyan ... szóval magyarázkodhatnék, de nem akarom, hogy azt higgyétek MAGYARÁZKODOM. Így csak elnézést kérek, hogy ennyit csúsztam a bejegyzésemmel és így augusztus végén, még csak a júliusi dobozról osztom meg a véleményemet. 
Most pedig repüljünk vissza júliusba és remélem, hogy sikerül visszaadnom majd nektek az érzéseket, melyeket a doboz kibántásakor éreztem.

Még nem volt szerencsém a TABOOX egyik dobozához sem, de nagyon kíváncsi voltam arra, hogy mit fog tartogatni, mert a júniusi egyszerre volt izgis, szexi ugyanakkor jól eltalált doboz. Nem csalódtam a júliusiban sem!

Mikor kibontottam a semleges, barna dobozt, egy egyszerű, szép, fehér dobozt pillantottam meg, rajta diszkrét, ugyanakkor mégis szexi rózsaszínes felirattal. A doboz tartalmait, mint ahogy más dobozoknál is megszokhattuk, papír takarta el, de rajta volt egy levélke, mely nagyon kecsegtető volt.

De nézzük akkor a tartalmakat.
Igen, jól látjátok, két könyv is hevert a dobozban, ami egy könyvmolynak a legnagyobb meglepetés. Ráadásul egyiket se olvastam még, amitől még jobban repesett kicsi szívem. Az egyik Alessandra Torre-tól volt a Hollywoodi ​mocsok, a másik pedig Jodi Ellen Malpas-tól Ez a férfi sorozatának egyik kisregénye, az Ez ​vagyok. Úgy érzem, hogy egy nyári dobozhoz, tökéletes választás volt a két kötet. Az egyik egy fiatalos, jó vaskos kötet, amit nyaraláshoz lehet magunkkal vinni. A másik egy kis könnyed, rövid, ami ahhoz tökéletes, ha a közeli strandra ugrunk le.
A fehér flakon egy isteni illatú testápoló mintája. Imádom a testápolókat, ha még nem mondtam volna, ennek a pedig nagyon finom illata van és nagyon gyorsan felszívódik, ugyanakkor nem hagy nedves érzetet maga után.
A narancssárga flakon masszázsolaj. Ez adja a doboz szexiségét. 😋 Nagyon finom illata van ennek is. 
A legkisebb flakon folyékony csillám és igen, mellette a képen egy kakasos nyalóka van. Ezt pont a napokban fogyasztottam el.
Valamint volt egy tollas, nagy köves nyaklánc is a dobozban, ami hatalmas szerelem, ugyanis imádom a nyakláncokat is!
A képen nem látszódik, de tartalmazott még tetkókat is. Ez volt az én esetemben az egyetlen kakukktojás. Nem valószínű, hogy valaha is magamra ragasztanám őket, a gyerekek meg kicsik hozzá.

De a tetkótól eltekintve, a júliusi doboz igazán fantasztikusra sikeredett! Imádtam a két könyvet benne, a testápolót, a masszázsolajat, a nyakláncot és a csillámot. A nyalóka íze nem olyan már, mint a 80-as években volt, de nyilván ez nem a TABOOX hibája. Szóval ez egy szuper doboz lett és tudom a figyelmetekbe ajánlani a TABOOX-ot! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése