2019. február 26., kedd

9. blogszülinap

Forrás
Majdnem el is felejtettem, te jó ég! De csak majdnem. 😅
Szóval ma 9 éves lett a Könyvesem blog és újra: te jó ég!
9 év, annyira hihetetlen. Hihetetlen a kitartásom, hogy ennyi ideje pötyögök az olvasmányaimról és hihetetlen a tudat, hogy évről-évre egyre többen vagytok kíváncsiak ezekre a pötyögésekre. Köszönöm ezt nektek.

Szóval 9 év. Tavaly eléggé pityergősre sikeredett a blogszülinapi bejegyzésem, most nem szeretném ezt megismételni, meg amúgy is eléggé fáradt vagyok, ma elég rendesen megdolgoztatott a Kicsi. Alig várom, hogy aludhassak, rendesen húz az ágy. 👶
De azért kicsit emlékezzünk, mivel szeretem az ilyen szöszöket visszaolvasgatni unalmas perceimben.

Túl nagy változás nem történt az oldalon a 8. blogszülinap óta. Tán egy kicsit ellustultam, főleg az utóbbi hónapokban. Olvasni olvasok, de valahogy az írás mostanában nem megy, hónapok is eltelnek, mire közzétételre kerül egy olvasmányomról a bejegyzésem. 
Viszont ennek ellenére az évben kimondottan sok "elmélkedős" bejegyzést írtam. Pl arról, hogy  Rinyálhat-e a blogger, ha csesztetik? vagy a blogvilág változásáról vagy hogy szerintem mitől jó egy bejegyzés, na meg arról is, hogy jártam végre én is a Könyvfesztiválon és nem dobtam hátast.

És jöjjenek akkor a számok:

✗ 1024 könyvről írtam a mai napig
✗ 45 filmről is pötyögtem
✗ sok rovatnak kezdtem neki az elmúlt években, de jelenleg a hó végi összefoglaló, a postás mindig kétszer csenget és a moly TOP10 frissül
✗ eddig a percig 1.161.495 látogatás történt az oldalra
✗ a Twitteren 188-an
✗ a Facebookon 2.956-an
✗ az Instagramon 606-an követtek jelenleg (fogadni mernék arra, hogy ez a szám holnapra vagy 5-el kevesebb lesz, mert nem jelölök vissza valakit csak azért, mert ő bejelölt)
✗ illetve 298 feliratkozó is van
✗ a legeslegolvasottabb könyves bejegyzésem a 3096 nap (14.333) a mai napig
✗ ha országok szerint nézem a statisztikát, akkor a legtöbben itthonról, az USA-ból és Oroszországból látogattatok el ide

Az elmúlt években sokat változott az oldal, mint ahogy én is. Folyamatosan változott a hangom a bejegyzéseken keresztül és nyilván fog is majd még. Köszönöm azoknak, akik az elejétől kezdve kitartottak az oldal mellett és köszönöm természetesen minden más rendszeres vagy nem rendszeres olvasómnak. Köszönöm, hogy itt vagytok, kíváncsiak vagytok a véleményemre és köszönöm a visszajelzéseiteket. 💖

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése