2018. június 28., csütörtök

"Hatás" Book Tag

Forrás
A moly.hu-n találtam ezt a Book Tag-et és kaptam kedvet a kitöltéséhez. Ami kedvet hozott hozzá az az, hogy a kérdések nagyon velősek és kihívást jelentett, hogy válaszolni tudjak rájuk.😏

1. A könyv, amit életedben először olvastál végig.
Az első kötelező olvasmányom, a Vuk volt az.

2. A könyv, ami elsőként rádöbbentett: hát ilyen is lehet az irodalom?!
Nálam nem volt olyan hatás, hogy "ilyen is lehet az irodalom", mert engem az olvasás abban a pillanatban megbabonázott, hogy megtanultam olvasni és már a Vuk is nagy hatást gyakorolt rám.

3. A könyv, ami után soha többé nem ugyanúgy láttad a világot, mint azelőtt. 
 
4. A könyv, ami miatt ki szerettél volna, vagy akár ki is próbáltál valamit, amit korábban soha.
😁 Gondolkodtam azon, hogy poénból azt a választ adom, hogy a Szürke 50 árnyalata, de féltem, hogy lenne aki komolyan veszi. Nem jut eszembe most ilyen könyv.

5. A könyv, amit csak azért olvastál el, mert valaki szívednek kedves ajánlotta.

6. A könyv, aminek a filmadaptációja sokkal jobban tetszett.
 
7. A könyv, amit évről évre újra kell olvasnod.
Nincs ilyen könyv, ritka, mint a fehér holló, hogy egy könyvet újraolvasnék.

8. A könyv, ami után hetekig nem tudtál mást a kezedbe venni.
Hetekig? Ilyen még nem fordult elő velem.

9. A könyv, ami miatt feladtad (esetleges) írói szárnypróbálgatásaidat „hát így soha a büdös életben nem fogok tudni írni” felkiáltással.
Mivel nem volt írói szárnypróbálgatásom, így nincs ilyen könyv sem. 

10. A könyv, ami miatt nekifogtál az írásnak.
Ilyen sincs.

11. A könyv, ami a leginkább felbosszantott.

12. A könyv, amit mindeddig nem jelöltél be a molyon olvasottnak, olyannyira a bűnös élvezet kategória.
Ilyen sincs.

13. A könyv, ami szakmailag a legnagyobb hatással volt rád.
Szakmailag? Nem nagyon van ilyen könyv.

14. A könyv, amit egyszerre szeretnél és félsz elolvasni.
Marie-France Botte: Egy gyermek ára. Rettegtem tőle, de elolvastam és nem bántam meg.

15. A könyv, aminek elolvasása nélkül szerinted lehet élni, de nem érdemes.
 A feljebb már emlegetett Csodák kora ilyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése