2016. december 7., szerda

Várólistára 113.

Kiadja: Maxim

Miről szól?

FIGYELEM, csak lányoknak!
Egy oldal, amit kisminkelhetsz, egy másik, amire ruhákat tervezhetsz. Vagy varrj fel egy gombot, csomagold a könyvbe a tízóraid, ragassz bele csillogó holmit, vagy írd bele a legféltettebb titkaidat. Ezzel a könyvvel mindent megtehetsz, ami szórakoztat!

101 vicces, meglepő és király ötlet vár rád, ami felébreszti a kreativitásodat. Szóval kezdj neki, engedd szabadjára a fantáziádat és nyírd ki csajosan!

Miért? 

Mostanság nagy népszerűségnek örvend a Nyírd ki ez a naplót! mizéria és hát be kell vallanom, hogy bár nem vagyok túl kreatív emberke (a 7 éves Gyerkőcöm szebben rajzol szerintem, mint én), ettől függetlenül engem is elkapott a láz.
Így amikor megláttam ezt a könyvet, hogy kimondottan csajosan kellene kinyírni, egyből kíváncsi lettem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése