2016. február 29., hétfő

Ti kérdeztétek (85.): Melyik kötelező olvasmányt nem olvastad el anno? Miért?


Mi is a Ti kérdeztétek? Külföldi minta alapján a Musing Mondays mintájára kialakult rovat, mely során kérdéseket tehettek fel és ezek közül hetente egyre válaszolok.
Tavaly a rovatfrissítéseknek köszönhetően sok kérdés érkezett hozzám, így egyenlőre ezekre fogok válaszolni. De mindezektől függetlenül ne fogjátok vissza magatokat, az utánpótlásra szükség van. ;o) Így ha kérdeznétek, akkor bátran írjatok nekem ERRE az e-mail címre.

"Melyik kötelező olvasmányt nem olvastad el anno? Miért?"
(Dencsi Anna)

:oD Általános iskolában nagyon szerettem a kötelező olvasmányokat, mindegyiket olvastam és több bekerült a kedvenceim közé. Gimnáziumban magyar-történelem tagozatos voltam és a magyar tanárnőnk mindent elolvastatott velünk, még azt is, ami alapjáraton másoknak nem volt kötelező. Rengeteg kötelező olvasmányunk volt és bevallom, hogy pl. az Ödüsszeiát, Az arany virágcserepet és a Bovarynét nem olvastam. Más nem jut hirtelen eszembe. :o) És miért nem? Egyszerűen nem tudtak lekötni vagy épp nem tetszettek vagy csak időm nem volt rájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése