2016. február 17., szerda

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 13.


Forrás
Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.
A mostani könyvajánló ENNEK a bejegyzésnek köszönhetően futott be hozzám.



Kedves Niki!

Egy számomra nagyon kedves regényt szeretnék a figyelmedbe ajánlani, Boy Lornsentől a Mit üzen Abakusz?-t. Nem egy szokványos regény meg kell hagyni, és nem is feltétlenül felnőtteknek szól, de akár még ők is tanulhatnak belőle. Én mindig jól szórakozom az olvasása közben, mert humoros és kalandos is egyben. 
Még senki nem csalódott benne, aki elolvasta, ez azért valljuk be, biztató. :)

Üdvözlettel: Maccoka 


Kedves Maccoka!

Ó, nagyon szépen köszönöm ezt a könyvajánlót! Még nem olvastam a könyvet, de most nagyon felkeltetted az érdeklődésemet. Már csak azért is, mert 1976-os kiadású -ha sikerült jól utánanéznem-.  Teljesen mások a "régi" mesék, mint a maiak és ezt jó értelemben értettem most. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése