2015. november 25., szerda

Tracy Brogan: Crazy Little Thing – Egy kis őrültség

Eredeti címe: Crazy Little Thing (2012.)
Kiadja: Könyvmolyképző
Várható megjelenése: 2015.
Forrás: kiadó
Értékelésem:

Bell Harbor #1

Ó, hogy én ezt a könyvet mennyire imádtam! Pedig első pillantásra olvasva a fülszöveget nem is gondoltam volna, hogy ekkora szerelem lesz, de ez van. ;o) Csak egy kis tingli-tangli, romantikus, könnyed sztorira számítottam, erre kaptam egy humorzsákot, imádnivaló szereplőkkel és könnyed, bájos, aranyos, romantikus történettel.

Nézzük a könyv legelső mondatát, íme:

"A férjemnek határozott tehetsége volt hozzá, hogy kiszámíthatatlan helyekre dugja a farkát ..."

Először csak pislogtam, biztos jól olvastam így indulásnak? Aztán már csak mosolyogtam és ez a mosoly le se hervadt rólam a könyv utolsó oldaláig.

Sadie túl van egy váláson, miután el kellett fogadnia, hogy műsorvezető férje nem épp a hűség megtestesítője. Két kisgyermekével a kicsit bohókás nagynénjéhez utazik Bell Harborba, hogy kipihenjék magukat.
A házban nem csak a nagynéni él, hanem a saját neméhez vonzódó fia is, valamint a szomszédban egy szívdöglesztő orvos, aki azonnal elvarázsolja Sadiet. És ezzel elkezdődik az új élet kalandja. ..

Imádtam a könyv főszereplőjét, Sadie-t, a humorát, a félelmeit a változástól, az újabb fájdalomtól.

"- Azt mondta, hogy Dody a nagynénje? Dody Baker?
- Igen!- bólintottam rá a furcsa éleslátására.- Ő a nagynéném.- Megkopogtattam a kulcscsontomat.- Én vagyok az unokahúga.
Bólintott.
- Általában így van ez." 
 
Odáig voltam a gyerekekért, akik bájos humorukkal csak még jobban feldobták a könyv hangulatát.

"- Vannak manók is - tette hozzá a négy éves Jordan.- Egy, kettő, három, négy ...
- Azok törpék, te lökött."  

De a kedvencem nem más volt, mint a nem kicsit lökött nagynéni, Dody. Olyan beszólásai voltak, hogy nem egyszer hangosan felvihogtam a vonaton a könyv olvasása közben. Eszméletlen a nő, egyszerűen hihetetlen, imádnivaló! Ezennel neki ajándékozom a "leghumorosabb" mellékszereplő címét. ;o)

"- Glasgow? Az nem Svédországban van?- kérdezte meg Dody.
Des megrázta a fejét.
- Skóciában.
- Ó, igen, Skócia. Akkor biztosan ismered Sean Conneryt. Ő skót. Vagy német?
Des elfojtott egy mosolyt.
- Skót, de nem, soha nem volt hozzá szerencsém.
- Tényleg? Ez meglepő. Svédország olyan kicsi.
- Skócia."  

De imádtam Dody fiait is, és természetesen magát a lovagunkat, Dest is. 

Az írónő remekül vezette a cselekményt, amikor kicsit laposodott volna, mindig belecsempészte a humort vagy épp olyan fordulatot, ami újra felpörgette az egészet, szóval csak áradozni tudok.
Ezt a könyvet mindenkinek olvasnia kell, aki szereti a könnyedebb, humorosabb, romantikusabb történeteket! Kihagyhatatlan az ilyen olvasóknak, komolyan! ;o)

Sorozatról van amúgy szó, de nem folytatásos történetről. A következő kötetekben mások a főszereplők.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése