2015. október 17., szombat

"Lányom" nyereményjáték

A héten írtam Jane Shemilt: Lányom c. regényéről. Nagyon szerettem azokat a pillanatokat, amikor végre újra lehetőségem nyílt folytatni a történet olvasását.

Most a General Press Kiadó jóvoltából 1 szerencsés nyertes 1 példányra tehet szert a kötetből. ;o) Ne hagyjátok ki a lehetőséget, nem fogtok csalódni az írónő első könyvében!

A játékot a Rafflecopterrel bonyolítom le. Utoljára több, mint 1 éve használtam, remélem, hogy minden zökkenőmentesen fog lezajlódni. Ha hibát észlelnétek valahol, akkor jelezzétek. :o)

Feladat:
1. látogass el a Könyvesem blog Facebook oldalára- 1 pont
2. látogass el a General Press Kiadó Facebook oldalára- 1 pont
3. Milyen néven vagy követője a Facebookon a General Press Kiadónak és a Könyvesem blognak?- 2 pont

a Rafflecopter giveaway

* a nyereményjátékban való részvételnek nem feltétele bármely oldal Facebook lájkolása! 
1-1 pontot ér, ha ellátogattok a 2 oldalra, ha pedig követői is vagytok, akkor +2 pontot. 
De ha nem vagytok követők, csak ellátogattatok az oldalakra, a pontokat akkor is megkapjátok a látogatásért és részt vesztek a sorsolásban! 
Ha pedig követői is vagytok mind a két oldalnak, akkor 50% nő az esélyetek a könyv elnyerésére!
**a nyerteshez postai úton juttatom majd el a nyereményét

2 megjegyzés:

  1. Jelentkeztem én is a nyeremény játékra Nikim! :) Még soha nem nyertem semmit,remélem most szerencsével járok!!! :)

    VálaszTörlés
  2. @julcsi: :o) köszönöm a részvételt

    VálaszTörlés