2018. október 6., szombat

A postás mindig kétszer csenget (53.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb.
A hónapban könyvtárban nem jártam, hosszabbítottam a nálam levő könyveket.

Recenziós példány a Védtelen halandók, melyre nagyon kíváncsi voltam a trilógia első 2 része alapján.

Saját szerzemény A budapesti nyakék, a Menekültek, Lady Jane és A béranya. Mindegyikre nagyon kíváncsi voltam vagy már a megjelenésük előtt vagy amint megjelentek és tudomásomra jutott, hogy léteznek. 😁 A Lady Jane annak ellenére is érdekel, hogy inkább negatív véleményt olvastam eddig róla. 
A Menekülteket és A béranyát már olvastam. A Menekültek tetszett, A béranya viszont nem éppen, ITT írtam is már róla.
A budapesti nyakék és a Védtelen halandók olvasása van jelenleg folyamatban, a Lady Jane még várat magára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése