2020. január 15., szerda

Újévi fogadalmak Book Tag

AniTigernél bukkantam erre a Book Tagre. 😉

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle 

Mario Escobar és konkrétan erre a könyvére vagyok kíváncsi:


2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni 


A sorozat első része is nagyon tetszett, így nagyon érdekel Boleyn Anna története is az írónő tollából.

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni 

Ilyen nincs, nem terveztem be klasszikus olvasását. 😅

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni 

Újraolvasást se terveztem be, hacsak nem ér a mesekönyv is. 😅 Abból beterveztem, hogy elolvasom a Kicsinek is ezt a kötetet. Én nagyon szerettem gyerekkoromban.


5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre 


Több, mint 2 éve csücsül a listámon, de majd idén! 😏 A Bakker, ​azok a csodddálatos férfiak! bejött az írónőtől.

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél 


Hát, nem is tudom. Ér egyben Fábián Jankától Az utolsó boszorkány történeteinek 2 kötete? Az összesen 628 oldal.

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél 

Julia Quinn. Még nem tudom, hogy mit, bár az eddig magyarul is megjelent 28 könyvéből 6-ot még nem olvastam. Tán majd ezt:


8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén 

Nos, Karácsonyra szakácskönyvet kaptam és Szabados Ági Olvasónaplóját, úgyhogy akkor ilyen téren a szakácskönyv figyel csak be:

 

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2020-ban fogsz 

Nem tudom. Most nem igazán van kedvem sorozatba belekezdeni. Főleg, hogy be is kellene még idén fejezni! Hacsak nem 2 kötetes, akkor van rá esély! 😁

10. Egy megkezdett sorozat, amit be fogsz 2020-ban fejezni 

Nem tervezek ilyet. 

11. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni? 

30 könyv olvasását terveztem be, ami a 10 év alatt a legkevesebb lenne, de úgy érzem, hogy ez vállalható erre az évre, több nem nagyon. 2020 a visszarázódások és az összehangolás éve lesz és emiatt fel vagyok készülve arra, hogy egy ideig nem nagyon lesz időm és energiám olvasni. 

12. Bármilyen egyéb célkitűzés? 

Szeretném teljesíteni a Nincs időm olvasni!/Van időm olvasni! kihívás 12 hónapját! 😇



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése