2019. április 26., péntek

A postás mindig kétszer csenget (59.)

Mi is az A postás mindig kétszer csenget?: Ez az esemény külföldi blogok mintája alapján indult. A résztvevő bloggerek hetente, havonta -kinek, hogy- beszámolnak egy-egy bejegyzésben arról, hogy az adott héten/hónapban milyen könyveket vettek, kaptak recenzióra, kölcsön, cseréltek, kölcsönöztek a könyvtárból, stb.


Recenziós kötet volt a hónapban a Hajnal és A Nap Magja. Mind a két könyvet olvastam már, a Hajnalról ITT írtam, A Nap Magjáról pedig ITT

Kölcsön kapott példány A hipnotizőr szerelme, a Különleges karakterek és A hajfonat.
Az elsőre a Hatalmas ​kis hazugságok miatt vagyok kíváncsi, vajon mit alkotott most az írónő.
Tom Hanks könyvére pedig pont Tom Hanks miatt. 😄
A hajfonat pedig a fülszövegével keltette fel az érdeklődésemet.
Egyenlőre A hajfonatot olvastam és nem csalódtam. Hamarosan írok is róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése