2016. november 29., kedd

Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe! 28.

Forrás
Mi is az Ajánlok egy könyvet a figyelmedbe?: külföldi minta alapján indult rovat. A lényege az, hogyha ajánlanál egy könyvet a figyelmembe/figyelmünkbe, akkor "ragadj tollat" és írj egy ajánlót róla nekem. Én pedig megosztom a gondolataidat a blogomon.
Bővebben ITT olvashatsz a hogyanokról és a rovatról.

Kedves Niki!

Nem tudom, hogy neked mennyire jönnek be a vámpíros történetek, de ajánlani J.R Ward: A fekete tőr testvériség történetét, amely 11 kötetben jelent meg. Egy vámpír társadalom megfogyatkozott elit harcosainak életéről, vívódásáról, párválasztásáról, a vámpír társadalomhoz fűződő viszonyáról szól.
A másik író akit ajánlanék az Nora Roberts. Imádom ahogy romantikus történetei megvannak írva. A történet kibontakozásával egy időben ismerhetjük meg a városka, a szereplők családjának múltját, a közeli barátok ismerősök életét.

Üdv: Széll Katalin 


Kedves Katalin!

Egyik írónő munkássága se ismeretlen előttem, volt olyan időszakom, amikor mind a kettőjüktől szinte egyhuzamban olvastam könyveket.
Az FTT-vel egészen a 8. részig jutottam emlékeim szerint, de Noratól is nem egy és nem kettő történetet olvastam. ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése