2018. december 2., vasárnap

Novemberi összefoglaló

Forrás
A szeptemberi és az októberi bejegyzésem ugyanúgy indult lényegében és most ugyanúgy folytatódik: még mindig brekegek. Igen, szeptember óta. De most még "jobb", mert a köhögés mellé társult ÚJRA a nátha is. Szenzációsan érzem magamat. Az orrom körül már nincs ép bőr. Hiába kenem be, egy perc múlva úgy is törölhetem le, ahogy újra zsebkendőért kell nyúlnom. Ez a fránya ősz teljesen kikészített. Lényegében végig beteg voltam. Vagy náthás, vagy csak köhögtem vagy mind a kettőt egyszerre.
Amúgy semmi extra nem volt novemberben. Leginkább ami a mindennapjaimat szép fokozatosan elkezdte átitatni, az a készülődés volt a Karácsonyra. Kezdetben a tervezés, majd az ajándékok megvásárlása, a menü megtervezése, stb. Ügyes vagyok, ugyanis Advent első Vasárnapján kimondhatom, hogy minden ajándékot beszereztünk már, a menü is a fejemben van, tegnap a házat is feldíszítettük, így nincs más hátra, mint tényleg hangolódni és várni azt a 3 napot, amire több, mint 1 hónapig készül az ember. 😂 De sebaj, a Kicsi is egy évvel nagyobb lett (17 hónapos lesz az ünnepekkor), biztos érdeklődve fogja fogadni a Karácsonyfát (remélem nem dönti fel. Már tervezzük, hogy kötjük ki. Lehet kordont állítok elé.😄) és az ajándékokat. A Nagynak pedig sikerült teljesítenünk a nagy álmát, alig várom, hogy láthassam az arcát, ahogy kibontja a dobozt majd. 
Na de térjünk vissza novemberre!

Míg októberben eléggé kötözködős voltam, a novembert inkább a lustaság hatotta át. 13 könyvet olvastam el, de az írással nagyon megcsúsztam. Lényegében 1 nap alatt hoztam össze az összes bejegyzést, amikor úgy éreztem már, hogy kezdenek a fejemre nőni. 
És ha már bejegyzés, november 5-én közzétételre került az oldalon az 1.000. könyvről szóló véleményem! Tudom, van aki ezalatt a 9 év alatt ennél több könyvet olvasott el, de számomra ez mégis hatalmas szám és mérföldkő. 1.000 könyv már egy könyvtárban is jó pár polcot megtölt. 💓

A Miért nem olvasunk több szépirodalmat? c. felmérést is ígértem, hogy összefoglalom a hónapban, hát ez se jött össze, de ami késik, nem múlik. Max addig is részt lehet venni benne, amíg innen oldalról nem tűnik el a képecske. Ígérem, hogy fogok jönni egy összefoglalóval, de szerencsére nagyon sokan részt vettetek benne (amit köszönök) és nem kis munka lesz összefésülni a válaszokat.

A Facebookon  a hónapban is szavazásra bocsátottam egy kérdést, méghozzá azt, hogy valamilyen kép vagy illusztráció formájában megmutassam-e, hogy épp mely könyv olvasását fejeztem be. Ennek a lényege csak annyi, hogy így nyomon fogjátok tudni követni, hogy mely könyvről fog hamarosan értékelés születni a blogon. A szavazók 93%-a az igenre voksolt 58 szavazatból, így jönni fogok ott ilyen képekkel, illusztrációkkal is. Ha valaki még nem követi az oldalt a Facebookon és érdekelné, hogy mely könyvekről fogok írni hamarosan, akkor ITT fel tudtok rá iratkozni. 
De nem árt követni szerintem a Twitter és az Instagram oldalamat sem. (Kicsit se volt nagyképűség ez most tőlem. Itt a reklám helye.) A Twitteren nem csak könyves dolgokról csiripelek, hanem arról ami épp eszembe jut, ami foglalkoztat. Ott kicsit többet tudhattok meg rólam, jobban ráláthattok arra, hogy épp min kattogok, stb. Kövessetek! 
Ami meg az Instát illeti, ott nyilván képeket osztok meg, de nem csak könyvekről. Szeretem megosztani épp mit főztem, sütöttem és láthatjátok, hogy a gyerekszoba dekorációra is rá vagyok kattanva. 😅

Amiket jelenleg olvasok

Igen, már megint több könyvet olvasok egyszerre. 😝 
Kezdtem a Hamupipőke, menj a búsba! c. könyvvel, ugyanis könyvtári példány, haladnom kellene vele. És haladok is, bár lassacskán. A tetőtérben tartom a gyerekszobáknál és ha a Kicsi épp nem igényel, akkor le szoktam ülni és folytatni az olvasását. Ez kb 2 oldalt jelent egy nap alatt. De azért haladok. 😂 
A második könyv aminek nekikezdtem az Egy koszorúslány naplója volt. Kölcsönkapott könyv és nagyon érdekesnek találtam a fülszövegét. Nem tudom még, hogy mi lesz vele. Említettem, hogy minden könyvnek csak 30 oldalnyi esélyt adok, még nem tartok a 30. oldalnál, de még nem is tudom, hogy mi lesz vele. Még adok pár oldal esélyt neki. 
A harmadik könyv az Életszikra lett. Egy időben faltam Picoult történeteit, mert mindig érdekes témákat dolgoz fel, de évek óta nem olvastam tőle. Végül egy blogbejegyzés keltette fel az érdeklődésemet. 
A Hitler fúriáinak egyből a Diana utolsó nyara olvasása után kezdtem neki. Érdekes, velős olvasmány, nem regény. 

Blogélet a hónapban 

A hónapban a 10 legolvasottabb bejegyzés közül csak egy volt régebbi, 9 novemberben lett közzétéve. A legnépszerűbb a T. M. Frazier: King-e volt, gondolom azért, mert sokan ugrottak rá a Vörös meg ilyen-olyan pöttyös Facebook csoportban. 5X annyian olvasták, mint más bejegyzésemet. Így kell látogatottságot növelni. 😅 
Látogatás tekintetében a TOP3 Magyarország, USA és Románia volt, de az Egyesült Arab Emírségből érkezett 120, Hongkongból pedig 66 látogatás az érdekesség kedvéért. 
Vicces keresőkifejezéssel nem tudok szolgálni, de szeretném felhívni a figyelmet arra: a blogon könyvekről szóló vélemények találhatóak, nem pedig letöltési lehetőségek. 
Nyereményjáték sorozatot is indítottam a hónapban, melynek az a lényege, hogy 13 könyv közül választhatott egyet az első nyertes. Az első kör a blog Facebook oldalán zajlott le, amiben majdnem 300-an vettetek részt, a nyertes pedig Dávid volt, aki az Elvetemülteket nyerte. A sorsolás részleteit megtaláljátok a Facebook oldalon! 
A nyereményjáték hamarosan folytatódik, a megmaradt 12 könyv közül választhat kettőt most majd a nyertes. Hamarosan jövök a részletekkel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése