2013. szeptember 14., szombat

Mi az a 10 dolog, ami eszedbe jut a nyárral kapcsolatban?

Kérdezz! Felelek! (45.)

Már volt szó az őszről, télről és a tavaszról, de a nyár még nem került sorra, így íme.

Mi az a 10 dolog, ami eszedbe jut a nyárral kapcsolatban?

kép forrása
  • a meleg, a jó idő, a kánikula- számomra nagy öröm, amikor végre előkerülhetnek a nyári ruhák a szekrényből, ugyanis leginkább azokat szeretem hordani. Így a jó idő, a meleg, meg maga a nyár, az az én évszakom. (Amúgy is nyáron születtem.) De a kánikulát nagyon nem szeretem! Az első pár nap még elmegy, de amikor huzamosabb ideig tart a forróság, akkor bizony kezdek egyre jobban kiborulni és nehezen viselni.
  • a nyári ruhák- mint ahogy fentebb említettem már, a nyári ruhák a kedvenceim. A rövid ujjú felsők, ilyen-olyan szandálok, papucsok, és idén a kánikula miatt bejöttek a szoknyák is, amik uralták a terepet nálam. ;o)
  • a fagyi, jégkrém- minden mennyiségben. Idén inkább jégkrémpárti voltam, fagyit kevesebbet ettem.
  • az eper, dinnye szezon- a két kedvenc gyümölcsöm a 4-ből. Annyi dinnyét ettem idén, amennyit szerintem az elmúlt kb. 2 évben összesen nem. Minden nap vettem egy negyedet-felet, ami még aznap estére elfogyott. Na jó, ebben nyilván az is segített, hogy diétázok. ;o)
  • a befőzés- ha nyár, akkor bizony jön a befőzés ideje is, ez nem volt máshogy idén sem. A kamraszekrényünk fele tele van már lekvárokkal (eper, sárgabarack, málna, szilva), szörppel (eper), befőttekkel (sárga- őszibarack és nektarin), lecsóval, paradicsomlével.
  • a strandolás, nyaralás- elengedhetetlen tartozéka a nyárnak a lubickolás, a pihenés. Igazából jobban szeretek vízben lenni, mint kinn a parton az agyvizemet forrasztani, de idén mégis inkább a napozásért voltam tán jobban oda.
  • nyári szünet- ez engem olyan téren nem érintett, na de Gyerkőcöm miatt újra középpontba került.
  • fogyás- nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nyáron szoktam fogyni, köszönhetően a sok nyári gyümölcsnek, amit nagyon szeretek, és télen pedig hízok. Így hála a nyárnak, sikerült 1 ruhaméretet ledobnom magamról. Most már csak abban reménykedek, hogy lesz annyi kitartásom a hidegebb évszakokban is, hogy mindezt megtartsam, vagy épp még 1 ruhamérettel csökkentsem magamat. ;o)
  • a könyvtár nyári leállása- ami idén ugyebár elég rosszul érintette a pénztárcámat. :o( Sajna nem készültem fel eléggé a leállásukra és hát szívhattam is a fogamat utána, hogy mit olvassak.
  • szabadság- mikor máskor, ha nem nyáron, természetesen. :oP

Amúgy meg a nyár a kedvenc évszakom. Ilyenkor érzem magamat a legjobban, ilyenkor vagyok a legfittebb és a legelevenebb. A kedvem is ilyenkor van az egekben. Nyári gyerek vagyok, így szükségem van a napfényre, a melegre, mert az ősz és a tél úgy is totál lehangol majd. Nyáron gyűjtöm magamba a napfényt, igyekszem minden pillanatát kiélvezni, és így szeptember elején-közepén, már siratom is.
Előkerültek a vékony kardigánok, a kabátok is, a sállal együtt. Itt az ősz, én pedig sajnálom. Pedig idén tényleg szép volt a nyár a meleg szempontjából (bár volt, amikor sok is volt, nesze neked mezőgazdaság, ugyebár), csak hát vége. Sajnos.

És nektek mi jut eszetekbe a nyárral kapcsolatban?

2 megjegyzés:

  1. Nekem ezek a számomra kedes emlékekhez fűződő dolog jut eszembe:

    1.Este a hűvös szellőben sétálni az utcán a fényeket nézve és egy tömeggel bejárni minden sarkot.

    2.Szintén este :D kihajolni az erkéjen és felnézni az égboltra miközben nagy, mély levegőket veszünk.

    3.A borzasztóan izzasztó meleg :)

    4.Az ablakon át beszökő hangok(fákon a levelek surlódnak; Vagy ahogy az emberek beszélgetnek)

    Nekem ennyi dolog jutott az eszembe és hogy egy kicsit meglepjem azokat akik ezt olvassák leirom hány éves vagyok :D (13/fiú)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy megosztottad ezt velem. :o)

    VálaszTörlés