2013. szeptember 14., szombat

A Könyvmolyképzőtől még idén

Nem csinálok nagy titkot abból, hogy a Könyvmolyképző az egyik olyan kiadó, aminek mindig nagyon érdekelnek a várható megjelenései.
Szerettem volna nektek egy jó kis összesítőt készíteni, borítók, fülszövegek minden, hogy mégis mikre lehet számítani, de úgy tűnik, a blogspot benső istennője most nagyon nincs mellettem, ugyanis egybe folyatta a fülszövegeket. Így csak a képekkel jövök, íme. A fülszövegeket és még több várható megjelenést pedig, ITT találhatjátok.

Mint ahogy látjátok, több sorozat következő része is várható, valamint újak is kezdetüket veszik.

Ti miket vártok legjobban?

Én ezeket:
  • Gail Carriger: Blameless- Szégyentelen ► a sorozat előző két része is bejövős volt
  • Jean-Claude Mourlevat: Földlakó ► már a Könyvhétre is nagyon vártam a megjelenését, így nagyon remélem, hogy most meg fog jelenni
  • Jus Accardo: Érintés ► na jó, bevallom, hogy a borítója fogott meg elsőnek, de a fülszövege is bejövős ;o)
  • Katie Alender: A rossz lányok nem halnak meg ► elég figyelemfelkeltő a címe, ugye?
  • Kelly Creagh: Nevermore- Soha már ► a borító tuti nem lesz a kedvencem, de a fülszövege érdekesnek tűnik
  • Susan Ee: Angelfall- A bukás ► a borító nagyon a Tisztákra emlékeztet, tán épp emiatt is vagyok nagyon kíváncsi rá   

6 megjegyzés:

  1. Én legjobban a Calderon folytatását várom, akár idén jön, akár jövőre. :D

    VálaszTörlés
  2. @hóvirág: Gondolom akkor nagyon tetszhetett. :o) Én még nem olvastam.
    Viszont nem láttam a folytatást az idei tervezettek közt.

    VálaszTörlés
  3. Hú, én is teljesen lázban vagyok a Könyvmolyképzős megjelenésektől.:))

    VálaszTörlés
  4. @sajtosrolo: Nem csodálom. :o) És miket vársz a legjobban?

    VálaszTörlés
  5. @Niki

    most legjobban a Luxen 2. részét + Villámtól sújtva, Touch – Érintés, meg most nem is tudom így hirtelen, de tervezek egy bejegyzést szentelni neki.:)

    VálaszTörlés
  6. @sajtosrolo: A Lux-ot nagyon sokan dicsérik, én még nem olvastam, de tervbe van véve. Mondjuk egy kicsit félek ettől a szerelmesedjünk bele az UFO-ba témától. Tudom-tudom, azon nem akadtam fenn, hogy szeretjük a vámpírokat, vérfarkasokat, démonokat (na jó, a démonokon kiakadtam), de valahogy ez az UFO-s nekem kicsit fura. Mindenesetre egyszer tuti fogok neki esélyt adni, már csak az eddigi értékelései miatt is.

    VálaszTörlés