2013. szeptember 7., szombat

Alkotóműhely 12.

Jó rég jelentkeztem már ezzel a rovattal, így jött össze. Ezt a bejegyzést is még szeptember előtt közzé szerettem volna tenni, de naná, hogy elkavarodott a többi piszkozat közt. Mindenesetre jobb későn, mint soha, még úgy is csak a tanév elején tartunk. ;o)

Hát nem édesek ezek a csúcsfejes ceruza könyvjelzők? ;o) Ugye, hogy ugye!
Amint megláttam ezt a képet (forrást ne kérdezzetek, mert már rég lementettem a gépre és fogalmam sincs hol találtam), azonnal odáig lettem érte.
Elkezdődött az iskola, így bátran meg lehet vele lepni a gyerekeket vagy épp saját magunkat, hogy egy icike-picikével jobban kezdődjön az új tanév. ;o)

Hozzávalók:
  • kartonlap
  • színes papír
  • ragasztó
  • filctoll
  • olló
Elkészítése:
  1. A kartonból kivágunk egy ceruza formát.
  2. Színes papírból elkészítjük a sapkát (vagyis kivágjuk és ráragasztjuk) és ha akarjuk, ugyanezt eljátszhatjuk a ruhájával is. Vagy csak az arcával, persze.
  3. Szemeket, orrot, szájat megrajzoljuk filctollal.
  4. Majd megrajzoljuk a sálat, színes papírral leragasztjuk és bevágjuk óvatosan a szélek mentén, hogy egy kihajthatós fület kapjunk.
Ezzel pedig el is készültünk. Hogy tetszik? :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése