2013. szeptember 16., hétfő

Julia Quinn: Sir Phillipnek szeretettel

Miután befejeztem A Bridgerton család 4. részét -ami nálam eddig a legjobb volt-, nagyon vártam, hogy kézbe vehessem Eloise történetét. A fiatal nőt nagyon megkedveltem az előző részben és kíváncsi voltam arra, vajon milyen férfinak fogja végül beadni a derekát. ;o) Ugyanis Eloise Bridgertonról azt kell tudni, hogy bizony 28 éves már, több, mint 10 szezonját töltötte már el, kikosarazott egy rakás férfit, így félő, hogy vénkisasszony marad. Pedig érdeklődnek utána a férfiak, kedvelik, Bridgerton is, de a nő a fejébe vette, hogy csak szerelemből hajlandó házasodni, mint a testvérei, és ennél alább nem adja. Eddig viszont nem találta meg a megfelelő férj jelöltet. Egészen addig a percig, míg 1823-ban meg nem halt az unokatestvére és részvétnyilvánító levelet nem küldött a sose látott férjnek. Ugyanis Sir Phillip válaszol a levelére, és onnantól kezdve levelezni kezdenek. Egészen egy éven át folytatják mindezt, míg Sir Phillip összeszedi magát, eljut arra a pontra, hogy most már asszony kell a házhoz, de leginkább anya a félárván maradt 8 éves ikergyermekeinek, így ír a nőnek, hogy látogassa meg, és ha úgy látják, akkor feleségül is kérné őt. Először Eloise megdöbben, de aztán feleségül megy a legjobb barátnője Colinhoz, így vesz egy nagy levegőt és elszökik a férfihoz. Sir Phillip enyhén szólva is megdöbben, amikor megpillantja otthona küszöbén a fiatal nőt, akit egyáltalán nem így képzelt el, és Eloise is rendesen megdöbben, mert ő sem úgy képzelte el a férfit amilyen, arról nem is szólva, hogy eddig szó se volt gyerekekről, akik nem nézik jó szemmel a felbukkanását. ...

Mire számítottam mikor kézbe vettem a könyvet? Nos, humorra és szenvedélyre mindenképp, hisz ezt már megszokhattam a sorozat előző köteteiben. A Sir Phillipnek szeretettel viszont más. Humornak nyoma se volt, és a szenvedély is elég lagymatag. Valahogy nem jöttek át az érzelmek, nem izzott a levegő a főszereplők közt. Kicsit olyan volt, mint egy langyos lábvíz. Rendben, hozzád megyek feleségül, mert végülis aranyos és kedves vagy, aztán annyi. Izzásra számítottam, szenvedélyre, humorra, de mindezeket nem kaptam meg. Ettől függetlenül nem vagyok csalódott, mert kellemes olvasmány volt, csak valahogy más, mint az előzőek.

_________________
Eredeti címe: To Sir Phillip, With Love (2003.)
Kiadta: GABO Könyvkiadó (2011.)
Oldalszám: 365
Sorozat: A Bridgerton család #5.
Ára: 2290
Forrás: saját
Értékelésem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése