2013. szeptember 8., vasárnap

Lainey Reese: Asztal három főre- FÉLBEHAGYVA

Ez az a könyv, amit még én se fejeztem be, és higgyétek el: még csak kézbe venni is felesleges.
Mi volt a problémám? A bumm bele.

Riley New Yorkba érkezett az új munkája miatt, de az első éjszakáját ahelyett, hogy kipakolással vagy pihenéssel töltené, szórakozással akarja. Ismerősök nuku, fogja magát, bevetődik egy taxiba, és egy bárba furikáztatja magát, ahol sztárokkal is összefuthat.
Cade ennek a bárnak a tulaja. Azonnal észreveszi a friss husit, ezért első körben ki akarja rúgni, mert túl szende a csaj ehhez a helyhez, de mikor szemtől-szemben áll vele, inkább mást tervez el. Az asztal köré elrejtett páncél húzódik fel gombnyomásra (!), ő pedig 2 perccel a megismerkedésük után hasra is dobja a csajt és megdöngeti. Aztán Riley bódultan tér magához, hogy hűha, vele ilyen még nem történt.

Nos, itt tettem le a könyvet. Ez egy nyers, érzelemmentes történet, amiben aztán a fülszövegből kiindulva, osztozni fog egy haverjával a srác, a csajon. Kész voltam tőle. Meg attól is, hogy az első pillantástól számítva 5 perc múlva, R. már C. csaja volt. Áááááá, el ne olvassátok!

___________
Eredeti címe: A Table for Three (2010.)
Kiadta: Ulpius-ház Könyvkiadó (2013.)
Oldalszám: 300
Sorozat: New York #1
Ára: 3499
Forrás: kölcsön kapott

2 megjegyzés:

  1. hahaha :-DDDD Nem fogom elolvasni!
    Én Maya Banks édes megadásával voltam így. Elég sokáig bírtam hozzád képest. De amikor d..tak, mosakodtak, d...tak, mosakodtak nem tudom hány oldalon keresztül feladtam. A főszereplő csaj konkrétan egy idióta volt :-DDD

    VálaszTörlés
  2. @mayertimi. Azt a könyvet egyszer még újra fogom olvasni, kíváncsi vagyok, hogy a nagy erotikus mizéria alapján mi lenne a véleményem róla másodjára. ;o)

    VálaszTörlés