2013. szeptember 15., vasárnap

A nyár legjobb olvasmányai- 2013.

Véget ért az év legmelegebb évszaka. Vége van a kánikulának, a vízparton való strandolásnak, a nyaralásoknak. Kezdetét vette az új tanév, az ősz, a hosszú ruhák, kabátok, pulcsik ideje.
Lássuk akkor, hogy mely 9 könyv nyerte el tőlem A nyár legjobb olvasmányai címet:

Ezekből egyértelműen lejön, hogy a romantikus történetek voltak a bejövősek nekem (na jó, Az angyal inkább erotikus, a Holtodiglanban meg sok romantika nincs), bár ezzel nagy meglepetést nem okoztam. ;o)

És nektek mik voltak a nyár legjobb olvasmányai? ;o)

14 megjegyzés:

  1. Jó, hogy közzétetted ezt a kis összeállítást, mert vannak hiányosságaim. ;)

    VálaszTörlés
  2. @mayertimi. Nem is tudom melyiket ajánlanám, hogy azzal kezd a sort. :o) Miket nem olvastál még?

    VálaszTörlés
  3. Ezek közül az Easyt, A soha határát, az Anna és a francia csókot és a Gyönyörű sorscsapást olvastam. Most olvasom a Holtodiglant.

    Tudod én is romantika fun vagyok :-))

    VálaszTörlés
  4. @mayertimi: :oDDD Azért olvasod a Holtodiglant. ;oP

    VálaszTörlés
  5. Neeeem, azért olvasom, mert jó a kritikád és szeretem ám a krimiket is :-DDD

    De még csak az elején tartok, szóval ne árulj el semmit. Viszont tetszik, ahogy ír az írónő, nagyon jól fogalmazott sorokkal találkozom. Végre! ;)

    VálaszTörlés
  6. @mayertimi: Csöndben maradok, de ha végeztél vele, akkor majd írj, hogy tetszett. ;o)

    VálaszTörlés
  7. Az Anna és a francia csók, jaj <3 :)
    Az Easy is tetszett, a Soha határa viszont mindig csak tolódik, pedig annyira kíváncsi vagyok rá!

    VálaszTörlés
  8. @mayertimi: Várni fogom! ;o) A sort amúgy Az angyallal folytatnám, már ha olvastad már A szirént. Ha még nem, akkor tudom ajánlani, nagyon kíváncsi lennék a véleményedre róla. ;oP

    VálaszTörlés
  9. @sajtosrolo: A soha határát csak ajánlani tudom. Én is halogattam a beszerzését, elolvasását, sőt, nagyon mázlistának érzem magamat, hogy csere révén sikerült hozzájutnom. Nagyon bejött és baromira várom a folytatását magyarul is. ;o)

    VálaszTörlés
  10. Holtodiglan elolvasása után 10 percig azon agyaltam, hogy most az a vége, amire gondolok ... :-)) Hmm, nagyon beteg egy sztori. De mindezek mellett nekem tetszett, nem szokványos történet és érdekes is volt. Nem merek részleteiben bele menni a sztoriba, hátha valaki elszeretné olvasni és véletlenül most lelövöm a poén(oka)t :-))

    (se a Szirént, se az Angyalt nem olvastam ... de majd elolvasom a kritikáidat, hogy kedvet kapjak ;))

    VálaszTörlés
  11. @mayertimi: Ugye milyen zseniálisan beteg sztori a Holtodiglan? ;o)
    A szirént továbbra is ajánlom, jelenleg olvasom a sorozat 3. részét (A herceg) és IMÁDOM! ;o)

    VálaszTörlés
  12. naaaaaaaaaaa, most nagyon meghoztad a kedvem és még a posztjaidat nem is olvastam :-DDDDDD

    VálaszTörlés
  13. @mayertimi: Tényleg nagyon jó, fantasztikusan fogalmaz az írónő. Bár azt elismerem, hogy vannak benne durva dolgok.

    VálaszTörlés