2013. szeptember 16., hétfő

Letye-petye-lepetye 25.

Most kivételesen nem egy pletykával jövök, hanem több rövid hírrel.

Sokan szerintem, eltemettük már a Kelly Kiadót, lévén, hogy jó ideje nem jöttek friss megjelenésekkel, de még csak várhatóakkal sem. Így érthető módon nem kicsit tátva maradt a szám, amikor reggel megkaptam a hírlevelüket és benne a nagy hírt, hogy szeptember 25-én megjelenik Danielle Trussoni Angelology sorozatának második része náluk, Angelopolis- Angyalok városa címmel. Csak így váratlanul. Ki tudja, lehet, hogy tartogat még a Kiadó meglepetéseket. ;o) [az elsőről ITT írtam]

De ha már várható megjelenések, a kiadók gőzerővel készülnek az őszi-téli megjelenésekre. A Könyvmolyképző várható könyveiről már írtam, de a Maxim Kiadót se szabad kihagyni a sorból (többek közt), mert bizony ők is jó könyveket tartogatnak nekünk.

Tátva maradt a szám az örömtől, amikor olvashattam a hírt, hogy Rowling "varázslatos" világa visszatér még egy film erejéig. A Legendás állatok és megfigyelésük forgatókönyvének megírását vállalta el.

És ha már filmek, akkor megvan a az Outlander női főszereplője is, aki nem más lesz, mint Caitriona Balfe. (forrás

_______________
kép forrása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése