2013. szeptember 24., kedd

Alice Clayton: Faldöngető

Szegény könyvvel kapcsolatban, csak a negatív vélemények maradtak meg bennem. Ugyanis úgy kezdtem neki, hogy tuti a silányabb erotikus regények közé fog tartozni, amikkel az Ulpius előszeretettel árasztott el minket. Miben tévedtem? Először is abban, hogy silány. Rendben, azt elismerem, hogy nem életem legjobb olvasmányélménye, de kellemes olvasmány volt. Másodszor abban, hogy erotikus regény, mert nem kimondottan az.

Caroline (26) új lakásba költözik, és már az első éjszakáján van szerencséje megismerni a szomszédját, a fal túloldaláról. Nem véletlenül Faldöngető a könyv címe, ugyanis a pasi (mert róla van szó) nem hagy ki egy éjszakát sem, hogy döngesse az ágyát, azon persze valakit. Caroline kezdetben csak döbbenten hallgatja az átszűrődő zajokat, majd megbotránkozik (a maga módján), hogy minden nap más nő kerül sorra. Végül eljut arra a pontra, amikor fogja magát és ráront a kis rózsaszín hálóingjében, az épp akcióra kész szomszédra. Aki természetesen nem más, mint egy szexi pasi, Simon (28).
Az első találkozás mind a kettőjüknek felejthetetlenre sikeredik, de olyan módon folytatása nem lesz. Aztán egy buli alkalmával összefutnak, sőt kiderül, hogy Caroline főnöke jól ismeri a pasit.
A lány barátnői összeakadnak a pasi haverjaival, így érthető módon -meg amúgy is-, egyre többször találkoznak. Barátság alakul ki kettőjük közt, bár a vonzalom kölcsönös. ...

Összességében, a könyv nagyon könnyed, semmi extra, de mégis nagyon olvasmányos. Az egyetlen dolog ami nagyon zavart, az Caroline orgazmusnélküliségének kihangsúlyozása. Nem azért volt ezzel problémám, mert felhívta az írónő erre a figyelmet, mert hát persze, biztos sok nő szenved ettől, a bajom azzal volt, hogy ezt furán emelte ki. Most komolyan: van olyan nő, aki az orgazmusához beszél és O-nak hívja? Arról már hallottam, hogy a pasik előszeretettel becézgetik a "kis tartozékukat" ;o) de olyanról még nem hallottam, hogy a nő elnevezi az orgazmusát. :oS
Lényeg a lényeg, hogy ebben a történetben nem volt lelki sérülés (mármint úgy, ahogy ezt eddig megszokhattuk), helyette Caroline képtelen volt eljutni a csúcsra. Persze ahogy lennie kell, Simon majd megoldja a problémáját.  ;oP

A karakterek szimpatikusak voltak és tetszett, hogy igazán nem a szex van a történet központjában. Persze elég nagy szerepet kapott, de még sem. Nekem inkább a barátság volt hangsúlyos köztük és az, ahogy engedték, hogy ez átváltozzon közöttük valami mássá.
Szóval bejövős volt. ;o) Bár a főzőcskézős részeket, a kenyérsütögetést, meg Simon reagálását a finomságokra, kicsit erőltetettnek éreztem már. Nyilván, ezt tán azért volt fontos hangsúlyoznia az írónőnek, hogy kiemelje, Caroline milyen házias, meg nem egy nyámnyila szőke csaj, de azért túl sok volt már az ilyen jelenet, kevesebb is bőven elég lett volna.

P.S.: elég gázos ez a borító. Első körben totál úgy tűnt, mintha a csaj lába a pasi karjának a folytatása lenne.
______________
Eredeti címe: Wallbanger (2012.)
Kiadta: Ulpius-ház Könyvkiadó (2013.)
Oldalszám: 424
Ára: 3499
Forrás: kölcsön kapott
Értékelésem:

7 megjegyzés:

  1. Nekem ez lesz a soron következő könyv ... kíváncsi vagyok rá ;)

    VálaszTörlés
  2. @mayertimi: Én meg arra, hogy fog neked tetszeni. ;o) És ugye, hogy milyen hülyén van a csaj lába? Igazán széjjelebb tárhatta volna, vagy nem tudom, de így elég gázos a borító.

    VálaszTörlés
  3. Tegnap este lehelyezkedtem a hálóban olvasólámpám alatt és gondosan megvizsgáltam a borítót (pont azt amit írtál: a csaj lába a pasi karjának folytatás) Éééés tényleg, tök fura :-D De lehet, hogy ez volt a cél :-DD
    Majd jelentkezem, hogy tetszett a könyv ... még csak az elején tartok, kukucskál veszettül a pasi után :-)))

    VálaszTörlés
  4. Amennyire nem vártam tőle semmit, annyira tetszett :-))) Sziporkázó volt, és elég sokat mosolyogtam az orrom alatt, nálam ez ritka ...

    VálaszTörlés
  5. @mayertimi: Mondtam én, hogy olyan kis könnyed, kellemes. ,o) Kezd nekem bejönni ez a New Adult. :oP

    VálaszTörlés