2012. november 7., szerda

Sophie Kinsella: A pöttöm boltkóros

Eredeti címe: Mini shopaholic (2010.)
Itthon kiadta: Kelly Kiadó (2011.)
Oldalszám: 384
Ára: 2980
Forrás:saját
"Mindannyiunk kedvenc habókos, szeleburdi boltkórosa visszatér! És mint mindig, most sem unatkozik. Kislánya, Minnie már két éves, és meg vannak a saját elképzelései a világról, a vásárlásról. Becky és Luke ezen kívül költözés előtt áll, de persze nem megy minden zökkenőmentesen, és Beckynek azzal is szembesülnie kell, hogy munkahelyén nem Téma - Micsoda? mindenki fogadja kitörő örömmel kreatív újításait. De, ha mindez nem lenne elég, Becky azt is fejébe veszi, hogy megrendezi férjének a világ legelképesztőbb születésnapi meglepetéspartiját.
Sophie Kinsella világsikerű regénysorozatának legújabb kötetét tartja kezében az olvasó, ami számos kacagtató és talán könnyfakasztó pillanatot is tartogat, míg végigkíséri a Brandon és Bloomwood család legújabb kalandjait."



Boltkóros sorozat #6

Bár maximálisan Sophie Kinsellanak nem sikerült meggyőznie a Boltkóros sorozatával, de azért mégis amikor megláttam A pöttöm boltkórost, vágyat éreztem, hogy olvashassam.

Eddig a sorozatból 3 részhez volt "szerencsém". Az elsőt filmben láttam, lényegében ez adta meg a lökést, hogy nekikezdjek az olvasásának is.

Becky igazán nem a szívem csücske. Mi nagyon mások vagyunk, két külön világ, egyszerűen megérteni se tudom, hogy lehet valaki vásárlás függő. Míg ő remegni kezd a plázák közelében, én az a fajta vásárló vagyok, aki nem szeret annyira nézelődni és csak akkor vásárol, ha szükséges. Ilyenkor gyorsan berohanok a kedvenc üzletembe, már tudom, hogy mit, hol keressek, pár perc alatt lezavarom az egészet aztán rohanok is tovább a dolgomra. Amit mégis kedveltem ebben a nőben, az a humora és az esetlensége volt. Ez el tudta feledtetni velem, hogy mennyire nem értem a cselekedeteit.
A Boltkóros férjhez megy még elment, de kb. a második felétől idegesíteni kezdett, hogy Becky mindent túlbonyolított és semmiben se tudott dönteni.
Aztán folytattam a sorozatot A Boltkóros babát várral. Arra számítottam, hogy majd arról olvashatunk humorosan, hogy a nő hogyan élte meg azt a bizonyos 9 hónapot. Erre meg maga a terhessége nem nagy szerepet kapott. Inkább újra mindent túlbonyolított és kezdett nagyon az agyamra menni.
Reménykedtem abban, hogy mivel a sorozat következő részének a címe A pöttöm boltkóros, nagyobb szerepet fog kapni a 2 éves kislánya, humoros, édes történet lesz, hát rendesen pofára estem már megint.

Mint ahogy számítani lehet rá, a két éves Minnie uralkodik az anyukája fölött. Mindent sikerül elérnie nála és jobban ismeri a plázákat két évesen, mint én valaha is fogom őket. Nem viccelek, de az első szavai között szerepel a Visa, bolt, vásárlás és társai. De amúgy cuki kislány, eleven, akaratos, feszegeti a határokat, mint többnyire a kortársai.
A bajom Beckyvel volt már megint. Komolyan mondom, néha elgondolkodtam azon, hogy most ki a gyerek? Mert hogy ez a nő néha nem viselkedett felnőttként, az tuti.
Az agyamra ment. Vásárol agyba-főbe, fel se fogja szerintem, hogy mi történik körülötte, remeg a plázák látványára, próbál nem költeni, de nem tudtam megsajnálni. Inkább megtéptem volna néha-néha, egyszerűen az agyamra ment a csaj, de nagyon-nagyon.

És a levelek amiket a pénzügyminiszternek írt! Most komolyan, létezik olyan ország, ahol én, Jolánka írok a pénzügyminiszternek és két nap múlva válaszolnak rá? Meg amúgy is, csak úgy kitalál valamit, hogy lehetne fellendíteni a gazdaságot és szóra méltatják? Elgondolkodtam azon, hogy ezek után én is írok a pénzügyminiszternek és felvetem a témát, honnan lehetne még 300 milliárdot bekaszálni. Pl. úgy, hogy lecsökkentik minimálbérre a sok felesleges képviselő fizetését. :oS (A különböző juttatásaikról nem is szólva.)

Nem volt humoros, nem volt édes, inkább amitől a falba vered a fejedet, hogy hogy lehet valaki ilyen hülye.
Annyira másra számítottam, annyira csalódott vagyok, annyira gáz lett! :o( Azt hiszem ezzel be is fejeztem a sorozatot, Becky boldogítson mást az életével, engem ne idegesítsen.
(A borító viszont szép. Plusz pont neki. Csak hogy jót is írjak.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése