2012. november 6., kedd

Andó-Tóth Beáta - Eszes Hajnal: Ekete pekete ...

Kiadta: Manó Könyvek (2012.)
Oldalszám: 64
Ára: 1990

Gyermekjátékok minden évszakra

Őszi szünet volt az oviban és soha-de soha nem gondoltam volna, hogy ilyen szinten bajban leszek majd azzal, hogyan foglaljam le abban az egy hétben a Gyerkőcömet itthon.
Voltak olyan pillanatok, amikor azon gondolkodtam, hogy te jó ég! Amikor még nem volt ovis, akkor is ezt csinálta egész nap? Tuti nem! A lakást minden reggel kb. tíz perc alatt szétkapta, mindenhol játékok hevertek, ő meg mint a bolondgomba rohangált ide-oda. Minden játékba belekezdett, de hosszabb ideig semmi se kötötte le, hiányoztak neki az ovis kis pajtásai. Olyan dél körül szinte mindig eljutottam odáig, hogy mikor lesz már este? És persze ezen az se segített, hogy beköszöntött az igazi ősz, a szentem fagyoslélek, így az istenért se tudtam rávenni, hogy legalább sétáljunk a friss levegőn kicsit (á, nem azért, hogy elfáradjon, ugyan már, bírtam én!).
Ez így ment pár napig, esténként kétségbeesésemben bújtam a netes oldalakat, milyen játékokkal tudnám lekötni, hogy legalább a lakás viszonylag álljon, mert persze a megszokott játékok, programok nem jöttek be neki, ha épp rájött a bolondgomba 5 perce.
Szerencsére ekkor kézhez kaptam az Ekete-pekete-t. Gyorsan neki is estem, hátha találok benne valami jó ötletet és találtam.

Évszakokra bontva többnyire mondókák, énekes játékok találhatóak benne, szerintem kimondottan az óvodás korú gyerekek számára. Vannak benne ismertek, kevésbé ismertek.
Ajánlom a szülők, de óvodai gondozók figyelmébe is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése