2011. augusztus 16., kedd

Külföldi megjelenések- augusztus

Majdnem elfelejtettem, hogy múlt hónapban ígértem, minden hónapban lesz "külföldi megjelenések" rovat. Nos, ezeket találtam most, amik érdekesnek tűnnek.

Ennek a könyvnek először a borítója fogott meg és csak utána a fülszövege, izgis lehet nagyon. Elég volt csak az első mondatot elolvasnom és izgatottan dörzsölgettem össze a tenyeremet, bárcsak megjelenne magyarul is: "Cas Lowood has inherited an unusual vocation: He kills the dead." Ha minden igaz, egy sorozatról van szó, aminek ez az első része és tini horror kategóriába van besorolva.





Ez a könyv pedig egy újabb trilógia első része. Úgy tűnik nem lehet Marie Antoinettel eleget foglalkozni. :o) Mindenesetre kíváncsi vagyok rá, magyarul meg fog-e majd jelenni, ígéretesnek tűnik.
"rabul ejti a fikció és a történelem szerelmeseit".- Nocsak-nocsak.







A fiatalon szülővé válás témájával se lehet eleget foglalkozni. Bár a Goodreads-en jelenleg 3,29 a könyv átlaga, emiatt nem annyira kecsegtető. A témáját viszont nagyon szeretem, minél több ilyen könyvet kéne a tizenévesek kezébe adni.








Hm. Izompacsirta Adonisz a borítón, aki serénykedik a konyhában. És nagy eséllyel még főzni is tud. ;o)
Egy újabb sorozat első részéről van szó, ami elég vegyes fogadtatást kapott, ahogy olvastam.









Ahogy nézegettem a külföldi megjelenéseket, vagy valamilyen sorozat valamely részébe botlottam többnyire vagy pedig olyan történetbe, ami szellemes, démonos, vámpíros, stb. Nos, ez a könyv tudtommal nem sorozat, de a másik fele erre is igaz. Annyira lázba nem hozott, a borítója se nagy szám, de mégis megakadt a szemem rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése