2017. november 5., vasárnap

moly TOP10- október

Mi az a moly TOP10?: Elhatároztam, elkezdem vezetni hónapról-hónapra, hogy a molyon mely 10 könyv volt a legolvasottabb. Biztos érdekes lesz majd visszanézni a polcot alkalomadtán, hogy mely könyvek voltak itthon a legnépszerűbbek.

Íme akkor az első kép, az októberi:
Nem hiába az egyik legnépszerűbb hazai kiadó a Könyvmolyképző, a 10-es listából a fele az ő kiadványuk.
Nézegetve a legnépszerűbbeket nagyon nem tudok azzal dicsekedni, hogy mindegyiket olvastam, hallottam volna róluk. A LOL könyvek terén pl. teljesen tanácstalan vagyok, egy ilyen történetet se olvastam még és a megjelenésüket se követem nagyon nyomon.

Az októberi listáról 3 könyvet olvastam eddig. Jobban mondva biztosan kettőt, a harmadikban annyira nem vagyok már az. ;) És ez hogyan lehetséges? Nagyon úgy rémlik, hogy az Az-hoz már volt szerencsém, de mégis egyszerűen nem merem biztosra mondani. A Hóembert és a Leányrablás Budapestent viszont olvastam, íme a rövid molyos értékelésem róluk.

A blogos bejegyzéseim pedig elolvashatóak ITT és ITT róluk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése