2017. november 17., péntek

Film vs könyv: A halottlátó

Szeptemberben adták a Mozi+-on ezt a filmet. Először nem is tudtam, hogy adaptáció, csak akkor esett le amikor másnap vissza akartam tekerni, hogy meg tudjam nézni (ugyanis naná, hogy éjszakai adás lévén egy akkor 2 hónapos baba mellett nem vállaltam be, hogy végignézem. Vagy a film vagy az alvás, gondolhatjátok, hogy melyik nyert.) és a tartalomnál feldobta ezt az információt. Így könyvmoly lévén még nagyobb lelkesedéssel kezdtem el nézni.

Miről szólt?

"Dean Koontz bestsellere nyomán! A halottak nem beszélnek, ám Odd Thomas-szal, a kisvárosban dolgozó gyorséttermi szakáccsal mégis kapcsolatba lépnek. Thomas átlagos pasasnak tartja magát, aki különleges képességekkel bír, és fülig szerelmes a világ leggyönyörűbb lányába, Stormy Llewellyn-be. A lelkek néha arra kérik, hogy segítsen igazságot szolgáltatni nekik, és a fiú a másvilági tippjeiket Pico Mundo rokonszenves rendőrfőnökének, Wyatt Porter-nek adja tovább. Egy nap titokzatos férfi érkezik a városba, akinek farkasétvágya és szekrénynyi információja van a világ legelvetemültebb gyilkosairól, akit hiénaszerű árnyak követnek, bármerre jár. Ám, hogy ki ez az ember, és mit akar, még Odd elhunyt informátorai sem tudják. "

Hogy tetszett?

Valószínűleg még nem említettem, de a 20-as éveim elején elég sok Dean R. Koontz regényt olvastam. Ennek ellenére nem rémlik, hogy A halottlátóhoz lett volna szerencsém.
Amikor a filmet elkezdtem először nézni (kb. a 20. percig jutottam) izgalmasnak találtam és érdekesnek.
Amikor nekiálltam másodjára is (úgy terveztem, hogy amíg a Kicsi alszik remélhetőleg be is tudom fejezni), az elejéről ugyanez volt a véleményem. Izgalmas, érdekes volt. De a vége felé valahogy oda lett a lelkesedésem.
Ennek ellenére ajánlom a figyelmetekbe a filmet! A könyvről nyilatkozni nem tudok, de ami késik az nem múlik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése