2012. december 19., szerda

Mely 3 könyvet szeretnéd nagyon-nagyon a fa alá?

Kérdezz! Felelek! (30.)

Tudom-tudom, rég írtam már ebbe a rovatba, de most itt vagyok. A Könyvfalókat már kérdeztem, most rajtatok a sor. :o)
Ha választhatnál 3 könyvet, amik tutira a fa alá kerülnének számodra Karácsonykor, akkor mik lennének azok?
Tudom, hogy nagyon nehéz választani, de azért vérző szívvel biztos tudnátok dönteni három mellett. ;o)
Én is választottam, ezek lennének:
- A Hozzád kötvére a Szürke miatt vagyok nagyon-nagyon kíváncsi.
- A Szent Johanna gimi 6. részét nagyon magyaráznom nem is kell. :o) Imádom a sorozatot és végre bekövetkezett a nagy fordulat, szóval remélem, hogy hamarosan szerencsém lehet a folytatáshoz.
- A Halhatatlan szintén nagyon-nagyon, főleg, hogy eddig negatív véleménybe még nem botlottam róla.
Úgyhogy kedves Jézuska, nagyon jó voltam az idén. :oP

2 megjegyzés:

  1. Én... Hmm... Maggie Stiefvatertől a Hollófiúkat, Bernard Cornwelltől a Tél királyát, illetve George R.R. Martintól a Királyok csatáját kérném a fa alá, de szerencsére ennél többre is lehetőségem van idén. XP

    VálaszTörlés
  2. @SummyDoobyDoo: a mázlista. :o) A barátoknak és a molynak köszönhetően nekem is kerül könyv a fa alá, de az kérdéses, hogy a családtól fogok-e kapni.

    VálaszTörlés