2012. december 4., kedd

Alkotóműhely 8.

Amikor megláttam ennek a Mikulásos könyvjelzőnek a képét EBBEN a blogban, nagyot dobbant pici szívem, "Nekem ilyen kell!". És azon nyomban neki is álltam. 
Nagyon könnyen és gyorsan elkészíthető és hát tényleg nagyon édes. Köszönet az ötletért a Pöttyös doboz blognak!

Hozzávalók:
  • piros karton
  • fehér karton vagy annak hiányában fehér papír
  • olló
  • ragasztó
  • fekete filctoll
  • piros filctoll
  • narancssárga vagy rózsaszín ceruza az arc kiszínezéséhez
  • kis pompon vagy vattapamacs

Elkészítése:
  1. Kivágunk a piros kartonból egy nagyobb tojás formát. Majd a fehérből egy kisebbet. (Ha nincs fehér kartonunk, akkor a pirosból vágjuk ki és leragasztjuk fehér papírral.)
  2. Kiszínezzük a fehéren a Mikulás arcát, megrajzoljuk az orrát, szemeit, én szájat is készítettem neki.
  3. Majd pedig a fehérnek kb. az 1/3-át beragasztózzuk és ráragasztjuk a piros papírra úgy, hogy a tojás forma lefelé van. (A pirosnál felfelé van a tojás "teteje".)
  4. Felragasztjuk a sapka tetejére a fehér pompont, én erre kis vattapamacsot használtam.
És készen is vagyunk:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése