2017. december 9., szombat

moly TOP10- november

Mi az a moly TOP10?: Elhatároztam, elkezdem vezetni hónapról-hónapra, hogy a molyon mely 10 könyv volt a legolvasottabb. Biztos érdekes lesz majd visszanézni a polcokat alkalomadtán, hogy mely könyvek voltak itthon a legnépszerűbbek.

A Könyvmolyképző ebben a hónapban is aratott, ugyanis a 10-ből 8 az ő kiadványuk. A maradék 2 helyen osztozik az Európa és a GABO.

Dicsekedni újra nem tudok, hogy a havi népszerű listában én is benne lettem volna, ugyanis össz-vissz kemény 1 könyvet olvastam róla, méghozzá Gyilkosság ​az Orient expresszent és azt is sok-sok évvel ezelőtt. De hogy őszinte legyek megnézve a polcot, különösebben nem is jöttem lázba. Ha nagyon meg akarom erőltetni magamat, akkor a Gyere haza!, Soha, de soha és a Minden, minden tán egy kicsit felcsigázott, de egyik se annyira, hogy törném magamat azért, hogy minél előbb olvashassam őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése