2012. október 16., kedd

Susan Donovan: Csábíts el!

Eredeti címe: Knock Me Off My Feet (2002.)
Itthon kiadta: Kelly Kiadó (2011.)
Oldalszám: 332
Ára: 2980
Forrás: könyvtár
"Keverjünk össze egy rész munkát - Autumn Adamsnek esze ágában sincs anyja nyomdokaiba lépni és házi praktikákat osztogató tévésztárrá változni - főzni nem tud, takarítani nem szokott, és inkább focizna, mintsem megvitassa, micsoda öröm újra fehérré varázsolni a fürdőkád fugáját. Amikor aztán valami elmebajostól fenyegető leveleket kezd kapni, Audie a perzselően szexi Stacey Quinn nyomozó védőőrizete alá kerül, s a férfi elszántan igyekszik felkutatni a nő minden zugát, szögletét és ex-barátját, abbeli igyekezetében, hogy elkapja a zaklatót. Quinn a macsó zsaru és az elbűvölő sármőr lefegyverző keveréke, nehéz neki ellenállni. Ám Audie olyan peches a Nagy Ő megtalálásában és megtartásában, hogy úgy gondolja, jobb, ha tartja a távolságot… - egy rész élvezettel - Quinn hamarosan felfedezi, hogy Audie egy igazi bombázó és egy jólelkű nő csábító keveréke, aki reményei szerint párducmintás fehérneműben feszít. A nő nem egészen az, akiről mindig is álmodozott, de lehetséges volna, hogy megvan benne mindaz, amire valaha szüksége lehet? - és mennyei lesz az eredmény. Audie megannyi rétegének felfejtése lesz Quinn életének legérzékibb, legőrültebb, legszexibb detektívmunkája… ha túléli."



Könnyed, romantikus történetre számítottam, amikor nekikezdtem az első Susan Donovantól olvasott könyvnek. Igazán nem is tudom kihez hasonlítani az írónő stílusát és történetét, kicsit olyan SEP-es beütése volt, de jóval gyengébben.
Nem vagyok elájulva tőle.

Nézzük akkor először a pozitív dolgokat:
- gyorsan el lehet olvasni
- igazán nem kell megmozgatni az agyunkat az olvasása során, csak hagyni kell, hogy minden történjen ahogy meg vagyon írva
- végre amikor a sok időhúzás után sort került az első szexjelenetre, nem kellett csalódnom (tudom, már megint a szex)

És a negatívak:
- sablonosak a szereplők
- maga a történet is elég egyszerű, nincs benne semmi fordulat és izgalom
- igazán két részből áll a könyv: 1. húzza a két főszereplő egymás agyát 2. mikor meg végre lefekszenek, akkor meg feszt azt csinálják vagy csinálnák
- a borító eléggé megkavart. Carmen Electra nem fekete hajú és Stacy meg nem úgy néz ki, mint az óceánparton lebarnult szörfös srác
- néha idegesítőek voltak a szereplők és a beszólásaik is
- szánalmas volt Autumn folyamatos hasra esése. Hogy a fenébe lehet valaki olyan ügyetlen, hogy a cipőcsatja beakad a székbe és eltanyál? Hogy tud ez egyáltalán előfordulni?
És inkább nem is folytatom, már láthatjátok a felsorolásból amúgy is, hogy több a nem tetszik elem benne, mint az igen.

Röviden: örülök, hogy anno nem vettem meg a Kelly 2+2 akcióban (csak akkor szoktam rendelni a kiadótól, sóher vagyok), inkább megvártam amíg beszerzi a könyvtár. Amolyan egyszer elolvashatós, könnyed, romantikus történet (vagy valami olyasmi), ne várjatok tőle sokat. Sőt, a műfajában elég közepes (vagy még annál is uncsibb) szerintem. 

2 megjegyzés:

  1. Ezt a könyvet én még nyár elején rendeltem meg, hogy majd jó lesz olvasni a vízparton. Össze is csomagoltam a strandcuccokkal együtt, de csak az első 20 oldalt sikerült elolvasnom belőle, mert annyira nagyon nem jött be.
    Szerintem elég béna a kezdés, hogy a pasi nem ismeri a csajt, de máris fülig szerelmes belé... Ettől az alap szitutól ment el a kedvem elsődlegesen, aztán már nem is tudott lekötni. :)
    Szóval előbb vagy utóbb csere lesz belőle.

    VálaszTörlés
  2. Na igen, ez a szerelem első látásra elég érdekesen jött ki az írónőtől. De nálam a cipőcsatos jelenet verte ki a biztosítékot. Próbáltam magam elé képzelni, de egyszerűen nem jött össze. Mekkorának kell lennie egy cipőcsatnak, hogy az bele tudjon akadni egy székbe? :oS

    VálaszTörlés