2012. október 7., vasárnap

Tony Wolf: Mesél az erdő az állatokról

Kiadta: Juventus Kft (az első kiadás
1991-ben jelent meg,
a fenti borítóval, ez volt meg nekem is.
A nálunk levő már 1996-os és az
adatok erről is szólnak.)
Oldalszám: 39
Ára: 1280
Volt nekem gyerekkoromban egy mesekönyvem, amit rettentően szerettem. Leginkább az illusztrációi miatt, de persze a benne található rövid kis meséket is élveztem. Emlékszem, sokszor csak nézegettem a képeket és saját történeteket találtam ki az állatokról. :o)

A Mesél az erdő az állatokról van szó, imádtam! Amikor pedig megláttam a könyvtárban, a szívem azonnal nagyot ugrott és annyira- de annyira örültem neki. Vihogva, csupa-csupa kellemes emlékkel, lapoztam bele, majd otthon lelkesen kérdeztem a Páromtól, hogy Emlékszel a mesére, amikor a fából lakásokat készítettek? És arra, amikor a fapapucsból hajó lett? Mert persze mondanom se kell, hogy neki is a kedvence volt. Így most Gyerkőcömnek jó ideig, ebből a könyvből lesz az esti mese, nektek pedig ajánlom a figyelmetekbe! ;o)

Egy sorozatról van szó, ami 6 kötetes, a többibe is érdemes belekukkantani:
Mesél az erdő
  1. az állatokról
  2. a törpékről
  3. az óriásokról
  4. a tündérekről
  5. a manókról
  6. a sárkányokról

2 megjegyzés:

  1. Jaj, ezt én is úgy imádtam!!! Kár, hogy már nem kapni sehol, pedig tuti megvenném a kicsinek.

    VálaszTörlés
  2. Évek óta sajnos én se futottam bele sehol sem.
    Ilyenkor annyira sajnálom, hogy a szüleim elajándékozták a régi könyveimet.

    VálaszTörlés