2018. február 21., szerda

Tematikus könyvborítók: tetoválás

Januárban elmaradtak a tematikus könyvborítók, így cserébe hoztam pár tetovált többnyire pasis képet. 😊
A történethez amúgy hozzátartozik, hogy én nem vagyok oda a tetoválásokért és nem is igazán értem valaki miért teszi ezt magával. Azt elismerem, hogy amíg fiatal az ember, feszes a bőre, szépen tudnak mutatni rajta, de amikor megöregszik és löttyedté válik az egész, már koránt sem úgy mutat, mint fénykorában. Mondom mindezt úgy, hogy apukámnak nagyon sok tetoválása volt a felsőtestén. Nagy a mellkasán és a karjain is végig. Kislányként nagyon szerettem nézegetni a képeket, a feliratokat, de 40-50 évesen nem úgy mutatott már rajta, mint ahogy kislány koromban láttam.

"Sosem értettem, miért csináltat valaki tetoválást magára. Jobb dolguk is akadhatna, mint elcsúfítani a testüket. Ugyanakkor megkönnyíti az azonosítást."
Philip Kerr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése