2018. február 23., péntek

moly TOP10- január

Mi az a moly TOP10?: Elhatároztam, elkezdem vezetni hónapról-hónapra, hogy a molyon mely 10 könyv volt a legolvasottabb. Biztos érdekes lesz majd visszanézni a polcokat alkalomadtán, hogy mely könyvek voltak itthon a legnépszerűbbek.


A Könyvmolyképző Kiadó épp úgy, mint decemberben, most is aratott. Sőt, míg decemberben 7 könyv került a TOP10-be tőlük, januárban már 8.

Kivételesen büszkélkedhetek, ugyanis 2 könyvet olvastam már a listáról.
Méghozzá a Velünk véget értet, amiről ITT írtam. Majdnem tökéletes olvasmány volt számomra, négy nap alatt befaltam. Azt hittem, hogy csak egy könnyed limonádé lesz, de amikor elkezdtek bedurvulni a dolgok akkor mát tudtam, hogy ennél jóval több.
A másik könyv a listáról a Rohadék. Hatalmas csalódás volt. Félrevezető a címe, a fülszövege, tipikusan Ulpiusos könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése