2018. február 2., péntek

Januári összefoglaló

Forrás
Na tessék, még csak most volt Karácsony és erre már vége is van az év első hónapjának. Mindjárt azon kapjuk magunkat, hogy itt a nyári szünet! 😃
Nincs olyan hónap, hogy ne határoznám el, hogy jegyzetelgetni fogok majd, mik történtek velünk, milyen fontosabb eseményekhez volt szerencsénk, mert amikor eljutok a hó végi záráshoz, egyszerűen semmi se jut eszembe. Most se tudom, hogy igazán milyen is volt ez a hónap azon kívül, hogy gyorsan elrepült. De lássuk, lássuk, erőltessük azokat a fogaskerekeket, mi is volt januárban!
Időjárás tekintetében úgy rémlik, hogy egész kellemes volt a hónap. Tán csak egyszer esett a hó, de másnapra már nem sok maradt belőle, mert elmosta az eső. Amúgy én nem vagyok oda a hidegért, már a kellemes meleget várom, a jó időt.
Január végén ünnepeltük a Nagy 9. születésnapját. Ó te jó ég, hogy repül az idő! Még csak most volt, hogy megszületett, vele voltam itthon és tessék, jövőre már kétjegyű lesz az éveinek a száma. 
Szintén a hónap végén a Kicsi pedig fél éves lett. Megint csak ó te jó ég, hogy repül az idő! Még csak most született és tessék, lassan ünnepelhetjük az első születésnapot!
Lássuk, lássuk mi jut még eszembe. ... Hát más nem nagyon. Egyszerűen csak elröppent a hónap.

A hónap képe az Instán

Igyekszem egyre aktívabb lenni
az Instán, úgyhogy gyertek
és kövessetek OTT is!

 

3 gondolat, ami januárban történt velem

  1. Öregszem, nincs mese. A Nagy 9 éves lett, a Kicsi fél éves. Miért rohan ennyire az idő?
  2. Mondtam már, hogy utálom a státuszvizsgálatokat? Nos, míg a Nagy mindig mindent idő előtt megcsinált, hát a Kicsi jóval kényelmesebb nála és lényegében nem volt olyan státusz, amikor valamilyen hiányosságot ne fedeztek volna fel vele kapcsolatban a listán. Így volt ez most is. Persze a védőnő jól belém tette az ideget, aztán a gyerek 1 hétre rá megcsinálta azt, amit meg kellett volna. Fogjuk rá, hogy 39. hétre született, 1 hetes késésben van. 😋
  3. December végén belevágtam a 90 napos diétába. Jelentem, hogy a célom felét már elértem így az első hónap után.

TOP3 könyv, amit a hónapban olvastam

8 könyv olvasását fejeztem be januárban. Egyiktől se dobtam akkora hátast, így a Legdrágább mostohabátyámon kívül elég nehéz volt eldöntenem, hogy melyik 2 könyv érdemli még meg, hogy felkerüljön a dobogóra, de azért sikerült választanom.
↪ Legdrágább mostohabátyám
↪ Szelídíts meg!
↪ Egy sötétebb mágia

És amiknek az olvasása jelenleg folyamatban van még

A múlt hónapban megkezdett polcomat sikerült befejeznem, hát nem tudom ezzel mi lesz majd. Ez a Csók New Yorkban elég lassan csúszik, valahogy nem az igazi.

Blogélet a hónapban

Januárban 35 bejegyzés került közzétételre, ezek közül 11 könyves volt, melyek közül 3 volt gyermekirodalom. A többi rendszeres vagy nem rendszeres rovat volt, illetve egyéb pötyögés.
A legtöbben ebben a hónapban is, mint decemberben, a moly TOP10-re kattintottatok. Úgy tűnik, hogy nagyon kedvelitek ezt a bejelentkezésemet a hónap elején. De ha a könyves bejegyzéseket nézzük, akkor a Rend a lelke mindennekre voltatok a legtöbben kíváncsiak.
Vicces keresőkifejezéssel nem tudok szolgálni, a legtöbben könyvekre kerestek rá és vetődtek úgy az oldalra. Egyetlen érdekes keresés volt csak, mégpedig az ancsa hol lakik, nos én se tudom.😋

3 gondolat, amit februártól remélek

Mivel úgy ahogy, de amit januártól reméltem bejött, így remélem, hogy a februárival is ez lesz majd a helyzet.
  1. Van valami, amit az elkiabálás miatt még nem osztok meg veletek, de nagyon remélem, hogy ebben a hónapban minden úgy fog ezzel kapcsolatban alakulni, ahogy szeretném. És nem, nem ugyanaz a szitu, mint tavaly, amikor a Kicsi érkezésére célozgattam. 😃
  2. Nagyon-nagyon vágyom már a napsütésre, a jó időre, nagyon szeretném, ha véget érne már a hideg, télikabátos idő! Már csak azért is, mert nem olyan könnyű ám egy forgolódó félévest naponta 2X overállba tenni és még be is kötni a babakocsiba.
  3. Ajaj, holnap félévi bizonyítványosztása lesz a Nagynak! 😃

És nagy dolog közeledik ám februárban


Forrás
 Úgyhogy lesz nyereményjáték is, egy igazán "különleges" ajándékért, ami még nem volt az oldalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése